Hotel Guardanapoli

ItaliëCampaniëCaserta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Guardanapoli voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 8 reviews

6.1VoldoendeScore uit 8 reviews

0Tonen op kaart

8 Reviews over Guardanapoli

• 9wil sigmond01-09-2014

Recent gerenoveerd hotel in de buurt van Napels.

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Napels, De Vesuvius, Pompei, Sorrento en de Amalfikust. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze kamer met balkon keek uit op Napels. Het eten is van prima kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.

• 9Angelarokven23-08-2014

Zeer gastvrije eigenaar

Ligt ver van Napels maar personeel en eigenaar zijn heel behulpzaam en vriendelijk.

• 8Tessa12-09-2012

Rustig gelegen

Het hotel heeft vriendelijk engels sprekend personeel, een mooie hoteltuin en is rustig gelegen. Het heeft een prachtig uitzicht op een lager gelegen stad. Kamer met airco, welkomsdrankje bij aankomst en niet gehorig. Prima te doen als je van rust houdt. Restaurant is prima met beperkte keuze maar er zijn meerdere restaurants in de buurt.

• 8Marion Marc en Joep31-07-2012

prima hotelletje uitstekende verzorging

Buiten de begane wegen van het massatoerisme is dit een fijn hotelletje gevoerd door een typische Italiaanse familie. De kamers zijn inderdaad eenvoudig en de hygiene is in Zuid Italie toch anders dan bij ons thuis, maar in Napels wil je echt niet zitten. Je kan je auto gerust op de parkeerplaats bij het hotel laten staan, gebeurt echt helemaal niks. Als je dat in Napels doet, vragen we ons af of je nog een band terugvindt op je auto. Nee echt, eten is uitstekend, eenvoudige streekgerechten maar super. We hadden nog nooit zoveel vuilnis op straat gezien als in Napels maar ook dat went. Dat is de omgeving hier overal, daar kan het hotel ook niks aan doen. Pure maffia die vuilnisbedrijven. Uitstekend verblijf, uitstekende verzorging

• 5anoniem10-07-2011

vreselijk

Vandaag aangekomen bij het hotel guardanapolii, het hotel zag er op een 1e indruk niet slecht uit. We checkte in en pakten nog een dinner mee in de chiqe eetzaal. We kregen een driegangen menu dat goed smaakten en voor een leuke prijs. Het personeel sprak geen woord engels en dat was erg vervelend. De kamers waren heel simpel en niet erg aantrekkelijk, aan het balkon had je niks want dat was een somber tafeltje met stoeltjes. Geen airco in de kamer dus het was erg heet 's nachts. De weg naar het hotel was vreselijk, gruwelijke smalle bochten waar je eng van wordt en overal langs de kant lag afval. Verder zou ik dit hotel niet aanraden. De afstanden tussen de bezienswaardigheden en het hotel zijn meer dan een uur rijden en hoewel wij hier 3 dagen overnachten gaat de benzinetank snel leeg.

• 5T. de Wit10-10-2009

geen aanrader

ver buiten Napels, beperkte menukaart,hotel is niet onderhouden

• 3kim08-07-2009

NOOIT WEER!!!!

Heel simpel doe jezelf dit hotel niet aan. Erg slecht eten muizekeutels in de ontbijtzaal, ouderwets en vieze hotelkamer. Geen engels sprekend personeel ze kunnen je niet eens vertellen wat er 's avonds op het menu staat. Echt vies en smerig

• 2John en Lia02-09-2008

Horrorhotelletje

We waren zéér welkom, familie deed er alles aan om ons thuis te laten voelen, kan sap bij aankomst, hapjes uit de streek bij aankomst, pinda's chips niets was te veel. Maar dan de kamer: Je waant je in het oostblok voor 40 jaar geleden. Rolluik kon maar half open moest je bukken om naar buiten te gaan, dakterras was ons zitje begroeid met planten die door de voegen heen kwamen, badkamer is niks, deurtje kon niet dicht hele badkamer zeikenat na het douchen, geen airco of ventilator, bloedheet op de kamer, ontbijt waren de restjes van 2 á 3 dagen terug van het restaurant, ham met een luchtje, brood niet laten vallen anders gaat de tegel kapot, zo hard, uitgedroogde bolletjes mozzarella, gebakje van gisteren, koffie zéér goed. Hadden 3 dagen geboekt zijn na de 2e nacht maar gevlucht naar ander zelf uitgekozen hotel. Vuilnis op de weg naar het hotel en niet zo'n beetje ook.

Hotel Guardanapoli info

Veilig betalen met