Hotel Marina 10

ItaliëCampaniëCasamicciola Terme (op eiland Ischia)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Marina 10 voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Marina 10

• 8Viola06-07-2016

Geweldig personeel en goede ligging

Wij hebben in dit hotel gelogeerd en het was heerlijk! Het personeel is echt fantastisch en doet alles voor je! Het ontbijt is uitgebreid en verschilt dagelijks met o.a. Verse taarten. als je pech hebt en je ontbijt wat later, kan je weinig keuze hebben. Er wordt namelijk niet aangevuld (er is geen koelkast). De ligging is perfect (5 minuten lopen vanaf de haven van Casamicciola , dus let erop welke boot je pakt in Napels!). Het plaatsje zelf is erg leuk en er rijden bussen en taxi's. Onze kamer was vrij klein, maar prima. De schoonmaak kon in de badkamer iets beter (o.a. Schimmel bij de deur van de douchecabine). Badkamer heeft een regendouche. Kamers zijn wel vrij gehorig. Zwembad is mooi gelegen tegen een berg (je moet een trappetje op), alleen missen er parasols. Jammer dat er niet een soort bar bij het zwembad is waar je drankjes en snacks kan bestellen. Je zou binnen bij de bar wat drinken kunnen halen. Mooie tuin met kunst!

Hotel Marina 10 info

• Huishoudelijke apparatuurTV