Camping Lido Mediterraneo

Camping Lido Mediterraneo

Matig

1 review over Camping Lido Mediterraneo in het Nederlands

Aan het strand, schaduw, verouderd sanitair

Eva A.
19-1-2014

Vriendelijke ontvangst door Italiaanse dame. We zijn steeds goed geholpen en te woord gestaan. De camping ligt op nog geen 50 meter van het strand, campingplaatsen met stroomaansluiting en voldoende schaduw. Sanitair zeer verouderd en niet schoon, dus mensen met smetvrees moeten hier niet heen gaan. Het was een grote kunst om de camping te vinden, met navigatie niet mogelijk tenzij je gps coordinaten invoert. Daarom was de camping in hoogseizoen vermoedelijk ook vrijwel leeg op de mobile homes en 2 Italiaanse families na. Wie echt Italie wil proeven, dan is dit zeker een ervaring. Mooie strandfaciliteiten met ligbedden, is picobello in orde. Daarnaast twee kleine openbare stranden. Al met al bijzondere ervaring.. Oh ja en vergeet niet muggenspray mee te nemen..

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lido Mediterraneo in Battipaglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lido Mediterraneo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.