Hotel Marina Club

3 reviews over Hotel Marina Club in het Nederlands

Nooit meer

Hilde en Martin
4-5-2011

Ben er in 1983 geweest. Was alleen aan een mooi strand. Vooe de rest was er geen airco en kleine kamers zonder terras of balkon. Er waren wel mooie uitstappen naar Rome, Capri, Amalfi e.d.

Hilde

seizoen liep op zijn einde

jan zuchowski
18-9-2010

Hotel liep naar seizoenseinde toe. Kinderen leken zich te amuseren. Animatie was alleen in italiaans (=minpunt). Eten goed in eerste week, 2de week herhaling en minder keus. 1 ober bij bar was tamelijk brutaal, rest goed en vriendelijk. Zwembadbar was laatste dag (14 september) gesloten. Kamers eenvoudig doch goed verzorgd. Meerdere tv-zenders mogelijk, maar je moet er wel moeite voor doen(=vragen receptie). Treinverbinding goed te verkrijgen , behalve reizen op zondag en in mindere mate op zaterdag en af te raden als die lui staken. Busverbinding naar treinstation een kompleet raadsel, heen gaat nog bus van ongeveer 8.30 uur. Bus terug van station Sessa Aurunca een compleet misterie. Je moet in elk geval bij de bewaakte parkeerplaats gaan staan, zebrapad, en hopen dat een minibus komt. Conclusie goed te doen als je met de auto bent

net hotel, vriendelijk personeel

Fam. Seip
6-2-2009

We waren er helemaal aan het begin van het seizoen. Ze hadden maar een paar gasten.

Het personeel was zeer vriendelijk. Eten OK. Ligging direct aan het strand. Wil je iets zien van de vele bezienswaardigheden in de omgeving dan is het wel aan te raden een auto te huren.

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Club in Baia Domizia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marina Club scoort een 6.56 uit 10 op basis van 7 reviews.