Camping Baia Domizia

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag22°14°
Camping Baia Domizia
5,7

187 reviews over Camping Baia Domizia in het Nederlands

We hebben een herlijke tijd gehad op Baia Domizia. Je loopt zo het strand op, of duikt het super schone zwembad in.

We hadden stacaravan Capri van de camping zelf en die lagen op de beste plek van de camping. We hadden totaal geen last van herrie, ik denk dat ik 's avonds 1 keer muziek heb gehoord in de verte bij het strand.

Het restaurant kun je alles ook afhalen wat dus ook heel veel mensen doen, dit scheelt namelijk in de prijs. In Italie betaal je extra voor zitplaatsen. Ook een heerlijk groente en fruit stalletje naast de camping winkel.

De caravans van de bekende touroperators staan wel op de mindere kant van de camping. Ik was ook naar de beruchte disco gelopen maar op dat punt waren geen caravans meer.

Wij waren er tot de 28e, het was best rustig op de camping, hopelijk gaan we nog een keer terug want het was heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Onze accomodatie was erg fijn! Wij hadden een lodge tent gehuurd voor 1 week en deze was van alle gemakken voorzien! Minpunt was wel de schoonmaak bij oplevering. Dit aangegeven bij de receptie; ondanks beloofde extra schoonmaak niemand gezien.

Het aller allergrootste nadeel vinden wij echter de onvoorstelbare herrie tot 4uur ‘s nachts elke nacht weer! Ik lees zo hier de reviews dat dit probleem al jaren bestaat en buiten de camping zou liggen. Maar ook op de camping zelf kunnen ze er wat van door een zeer luid animatieteam.

De camping zelf is wel mooi met een fijn strand en zwembad. Badmuts (helaas) verplicht. Het directe achterland van deze camping is bijzonder saai, wel geschikt voor dagtrips ( met de trein) naar Napels, Rome, Sorrento en Pompei.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer sorry

Cees,
27-7-2018

Op Italy village is het een vervallen zooitje Geen aanrader Er valt in de oudere huisjes niet eens te koken laat staan een volwassen bed aanwezig voor een vijfde persoon Veel herrie in de avond en nacht Klachten worden niet opgevolgd

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Suncamp Holidays

Enorme teleurstelling en dus nooit weer

Familie Brouwer,
28-8-2017

Onze caravan van de touroperator (447) was doorleeft en stond naast de doorgaande weg. Het allergrootste probleem was de dagelijkse overlast van de disco (niet vd camping) naast de camping/weg. Deze caravans op deze plek zouden nooit onder deze omstandigheden verhuurd mogen worden. We hebben dit aangegeven bij de receptie die aangaf er niets aan te kunnen doen. Ze geven aan dit regelmatig bij de politie aan te kaarten. De caravan was gedateerd (uitgeleefd) en niet schoon en netjes.

De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel bij restaurant, winkels, strandtent was ver te zoeken. We deden echt ons best om in het Italiaans en/of Engels te communiceren maar de gastvrijheid en vriendelijkheid kwam er niet, werkelijk belachelijk. Deze camping is in onze ogen echt geen 4 sterren waard, mede door de gedateerde accommodaties, voorzieningen (sport, (geen/slechte) wifi, restaurant etc ). Een compliment aan de receptie ( Frank ) die wel uiterst vriendelijk zijn. De entree, receptie, zwembad(en) en gym zien er wel uitstekend uit. De werkelijkheid t.o.v. presentatiegids is een enorme teleurstelling. We hebben slechts een handje vol luxere accommodaties gezien op/nabij een groene omgeving. Verder alleen maar zand, dorre bladeren, boomschors en rotzooi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping met goede uitvalsbasis maar....

Hilde,
21-8-2017

Camping is prima; mooi onderhouden, veel groen.... ruime plaatsen, sanitair wordt een paar maal per dag schoongemaakt. Misschien een beetje meer respect graag voor de poetsvrouwen!!! Ligt dichtbij Napels, Pompei, Capri, Amalfikust.... Een nadeel; veel te veel lawaai 's avonds en 's nachts! Die muziek hoeft echt niet elke nacht en veel te luid! Jammer. Winkel op de camping gebruik je best in uiterste nood; een paar kilometer verderop is een groot winkelcentrum. Vriendelijk personeel Mooie zwembaden, misschien een uurtje vroeger open? Badmeester mag wel vriendelijker zijn tegen de "buitenlanders" als je geen Italiaans spreekt, is de vriendelijkheid ver zoek. Zorg misschien dat alle zwembaden proper zijn als mensen willen baantjes trekken om 10.00h. Je komt dan vroeg om plaats te hebben in het zwembad en moet dan nog een half uur wachten tot hij eindelijk klaar is Strand is mooi, wordt elke morgen schoongemaakt. Lekker restaurant! Al bij al een mooie camping alleen muziek moet uit om 12.00h! zodat iedereen kan slapen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping goed aangelegd, echter animatie tot 2 uur s'nachts en aan de nadere kant op de camping en jongeren vakantie organisatie met eigen catering en podium met DJ's tot 4 uur vol open met herrie en dat gaat tegen elkaar omhoog. We hebben helaas met daar aangeschafte oordoppen moeten slapen en als we niet hadden voogeboekt hadden we het al naar 1 nacht voor gezien gehouden. Waardeloze megacamping camping voor de reguliere campeerder die rustig op vakantie wil. We zijn echt wel wat gewent qua lawaai maar dit was wel erg slecht met mega lawaai. Wat ons betreft nooit meer naar Baia Domizia.

Gereisd met partner in juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Sas,
6-8-2017

Voor alles moet je betalen: ondanks hittegolf 1 euro per uur voor airco, voor ligbedjes zwembad en maar liefst 18 euro per 2 pers. Voor bedjes strand excl. parasol. Lawaaierige camping tot late uurtjes, vooral tieners. Ligt in bos, geen veilig gevoel met bosbrandjes eromheen. Voor ons nooit meer!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk, maar met nadelen

Iris,
20-6-2017

Goede locatie, direct aan het strand Heerlijke pizza's Mooie zwembaden Prima onderhouden toiletgebouw

Echter!

Dure camping Extreme geluidsoverlast, elke avond muziek. Continu muziek bij het zwembad, muziek op het strand. Omroepinstallatie. Het is overal, continu. Grote min! Supermarkt erg duur

Gereisd met partner in juni 2017

Het is een hele mooie camping die zeer mooi gelegen ligt in Zuid-Italie. Als je hier eenmaal komt wil je niet meer weg en wil je zeker terugkomen. Alles wordt goed georganiseerd. Ze hebben bijvoorbeeld een heel leuk animatieteam die leuke activiteiten organiseert.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie

Henry
13-8-2016

Super schone camping, mooie grote plekken,( wij zijn met de caravan geweest) dicht bij zee met super strand. Goede uitval basis voor bezoek Napels / pompeii etc. Sanitair schoon / goed en meerdere malen per dag schoongemaakt. Personeel vriendelijk. Restaurant prima eten. Wij komen zeker terug.

1 dikke min punt: het geluidsoverlast van de animatie in de avond. Dit team is zeker enthousiast maar hoort zich zelf graag praten en meezingen. Het geluid staat veel te hard en dit gaat door tot 12uur in de nacht.En in de buurt een disco die ook de volume knop heeft gevonden. ( hier moeten ze echt wat aan doen !!!!)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• Afstand tot strand150 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia Domizia in Baia Domizia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia Domizia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.