Hotel Oliveto a mare

1 review over Hotel Oliveto a mare

Great place!

Joe Ballantyne
30-6-2010

My girlfriend and I chose the "Oliveto a mare", because on map it looked like an ideal starting point and center location for our halfway spontaneous summer stay in campania 2009, as well as it seemed an enchanting website appearance. And unlike many other times when it came to fact and fiction, this time there were no disappointments at all about its location and overall appearance as advertised!

Located at a fantastic centre starting point, 40 minutes by car from Paestum, 5 minutes from wonderful Elea-Velia ruins , 30 minutes from Palinuro. Superb!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oliveto a mare in Ascea Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oliveto a mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oliveto a mare scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.