ItaliëCampaniëAmalfiBed & Breakfasts AmalfiBed & Breakfast Residenza Luce

Bed & Breakfast Residenza Luce

ItaliëCampaniëAmalfi

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Residenza Luce voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Residenza Luce

• 10Kathleen13-05-2010

schitterend!!!

De residentie ligt in een zijstraat van de winkelstraat. Beetje gedoe voor het parkeren, maar het wordt allemaal voor u opgelost. Parkeren doe je onder begeleiding in een wat afgelegen bewaakte parking en u betaalt er wel 18 euro voor. De kamers in de residentie zijn super!! kamer met 2 etages, mooie badkamer met badjassen, leuk balkonnetje en echt midden in het centrum. Geen last gehad van nachtlawaai. Rechtover hotel is een goed restaurant, dus ook 's avonds moet je niet ver meer lopen. Tv heeft enkel Italiaanse posten, maar misschien konden wij de tv niet goed instellen... Ontbijt is niet echt uitgebreid maar wel lekker en de ontbijtkoeken kwamen recht van bij de warme bakker! Heel lieve dames bij het onthaal.

• 10Karin04-10-2008

Vakantieverblijf om nog lang van na te genieten

Hartje centrum, ideale locatie slechts 200 meter van zee. Prachtige kamers. Uitstekende service. Italiaanse familie runt deze B&B met veel passie. Niets was hun te veel om het ons naar de zin te maken. Hadden uitstekende tips voor bezienswaardigheden en eetgelegenheden aan de Amalfi kust.

• 9Karin03-10-2008

Geweldig, schitterende kamers

Centraal gelegen, op loopafstand van alle bezienswaardigheden en het strand. Enorm gastvrij ontvangen.

Bed & Breakfast Residenza Luce info

Facilities