Hotel Excelsior Grand

ItaliëCampaniëAmalfi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Excelsior Grand voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 7 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Excelsior Grand

• 8Geert en José07-07-2011

Best een goed hotel.

Het eten was best goed, de broodjes bij het ontbijt vielen een beetje tegen, maar de croisantjes en de zoetigheden maakten dit goed. De cappucino uit het koffie-apparaat was erg lekker. Het avondeten bestond uit een 3-gangen menu met telkens 3 keuzes. Het avondeten was van goede kwaliteit. Wij hadden kamer 418, deze had geen gebreken en een goed (hard) bed. Een ruime kamer met een ruime badkamer en een hele ruime lekkere douche. Nog nergens zo'n ruime douche getroffen! Op het balkon stond gedateerd tuinmeubilair, maar wel een goede strandstoel. Het uitzicht was schitterend. Er is een mooie bar in een rots gemaakt, als je er door heen loopt kom je in een binnenterrein met schitterend uitzicht op zee en lekkere parasols. Voor de lunch waren daar zeer lekkere gerechten verkrijgbaar.

• 5jan en gerda braan10-08-2010

Nooit meer!!!

Grand Excelsior is prachtig gelegen maar zeer gedateerd. Alle deuren van de kamer klemmen incl. de voordeur.Gaan half open. De badkamer is waarschijnlijk later gerealiseerd want de badkamer van de buren zit achter een dichtgetimmerde deur. Het licht van de badkamer van de buren scheen onder de deur door.Dus wij konden meegenieten van alles wat naast ons gebeurde.Hebben geen oog dichtgedaan in ons door andere gasten veelbeslapen bed. (rolden in een kuil). De deur van de minibar sloot niet(stond dus open). Dit was bekend maar werd niets aan gedaan. Wij hebben geklaagd over de gehorigheid maar dit was volgens het management normaal in italie.Wij zijn na 1 nacht vertrokken zonder dat er iets van restitutie werd aangeboden. NOOIT MEER!!! Zie foto's

Jan en Gerda

• 9diana10-08-2010

fantastisch uitzicht!!!!

Super leuk hotel. We hadden uitzicht op zee. Het was fantastisch. Je kon op diverse tijden met de hotelbus naar het strand en het plaatsje gebracht worden, dit is een goede extra service van het hotel. Het eten kan beter, maar slecht was het niet.

• 5Mir15-03-2010

Zeer slecht en gedateerd hotel

De eerste indruk van het hotel voldeed totaal niet aan onze verwachting n.a.v. de foto's van het hotel. Het is een zeer gedateerd hotel. In de reisgids van de touroperator exclusief staat vermeldt dat huisdieren zijn toegestaan. Dit is absoluut niet het geval. De enige ruimte waar onze hond welkom was was de kamer. Je moet via een zij-deur het hotel verlaten. De inrichting van de kamer was oud en de badkamer was erg vies. En er waren verschillende zaken (zoals de wc bril en de deur) stuk. Echt geen 4 sterren hotel en echt geen hotel voor de Vrij Uit exclusief gids. Om over het eten nog maar niet te spreken. Het ontbijt 's morgens deed voorkomen of in een fabriek aan het ontbijten was en het diner 's avonds was geen culinair hoogstandje. Was ook het eten wat je in een kantine van een bedrijf mag verwachten. Het enige wat mooi en goed was aan dit hotel was het uitzicht en de ligging. Wij hadden het hotel voor 7 nachten geboekt maar zijn na 1 overnachting vertrokken.

• 8jetske08-09-2009

Echt een aanrader

Hoewel niet helemaal van deze tijd is het echt een prima hotel. Prachtig uitzicht, heerlijk eten, goede kamers en vriendelijk personeel. Het dorp zelf is best te voet te bereiken via een trappad. Terug naar boven namen wij altijd de shuttle bus, die op vaste tijden reed. Evt. kan je ook de gewone sita bus nemen.

• 7Peter en Désirée15-06-2009

ongekend mooi uitzicht

Prachtig gelegen tegen berghelling. Altijd uitzicht op Amalfi zowel van kamer als van restaurant. Eten was ook prima (elke avond buiten) en personeel erg aardig. Enige minpunten: hoog jaren 70 gehalte. tv was niet te vinden, zo klein. Kamers waren wat gehorig. Busje naar het dorp reed niet vaak, waardoor het snel vol liep. Wandelen naar het dorp was onmogelijk. Ondanks dit hadden wij een heerlijke vakantie. Zeker een aanrader!

• 9vercauteren-clement11-09-2008

notre favori

situation magnifique et service cordial-repas excellents et chambres impeccables avec terrasse-nous fréquentons cet hôtel depuis 30 ans et y sommes heureux-à recommander la soirée du 14 août avec un buffet splendide et soirée dansante-brèf ,un régal pour les romantiques et amoureux-

Hotel Excelsior Grand info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV