Bed and Breakfast Isca di Mare

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Isca di Mare

1 review over Bed and Breakfast Isca di Mare in het Nederlands

Isca di Mare is een landelijk gelegen B&B; volop rust; goede kamers; vriendelijke eigenaresse en dito personeel; gastvrij en hartelijk. Uitstekend uitgangspunt voor de vele bezienswaardigheden in Campania en het Parco Nazionale Cilento e Vallo di Diano. Veel historie, cultuur en natuur op enkele minuten tot dagreisafstand. Prima kwaliteit- / prijs-verhouding. Aanbevelingswaardig !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Isca di Mare in Agropoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Isca di Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.