Hotel Le Rocce

Hotel Le Rocce
7,9

14 reviews over Hotel Le Rocce in het Nederlands

Het hotel staat bovenop een klif en wij wilde ons er het liefst vanaf storten. Zuid-Italie is niet ons ding, daar kan het hotel natuurlijk ook niets aan doen, maar het heeft ons ook niet op andere gedachten kunnen brengen. Wij verbleven hier 3 nachten en werden eerst in kamer 44 gestopt. Ondanks dat het hotel helemaal leeg stond (vandaar de Shining), presteerde men het ons een niet schoongemaakte kamer te geven. Gelukkig snel opgelost in de vorm van een schone kamer 40. Kamer is inderdaad gedateerd, maar wel voorzien van alles. 3 Bedden, TV, airco, koelkast (niet standaard) en een badkamer met douche, toilet, bidet en wastafel. Je hebt een geweldig uitzicht, maar helaas niet echt een zitje op het balkon. Het ontbijt is redelijk en parkeren kun je gratis. Er worden veel trouwerijen in het hotel gegeven, waar je enige geluidoverlast van kunt ondervinden. Wij waren blij dat we naar de volgende bestemming mochten!

Heel mooi!

fgslin
6-9-2011

Prachtig omgeving!

Heerlijk eten - halfpension!

Vriendelijk personel!

Kamers verouderd, wel dagelijk schoongemaakt, en zijn bezig met renoveren. Ik denk over paar jaren wordt het een fantastisch hotel!

Wij komen wel weer!!!

Prachtig uitzicht op zee

Simone
19-1-2011

Vanuit je kamer met terras kijk je over de zee, prachtig! We troffen helaas wel een aantal kakkerlakken. Service is echt uitstekend. Eten redelijk. Je moet een half uur uittrekken om beneden/van de berg af te komen. Dat is de grootste domper. Want er zijn namelijk geen restaurantjes in de directe omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Rocce voor je op een rij gezet:

Top service, enkel voor slaapplek

damswer
23-7-2010

Hotel nummer vier van onze rondreis. Dit hotel is gebouwd tegen een berg aan. Toen wij aankwamen was er een bruiloftsfeest (Iets wat daar vaak voorkomt) met ruim 200 gasten. De parkeerplekken stonden dus 3 dik vol. Rondgereden

en bij de terugkomst kwam er een vriendelijke man ons vragen of wij de gasten uit Holland waren. Hij zat op ons te wachten.

De man heeft onze auto via een steile helling geparkeerd en toen alle twee onze koffers gepakt. Je gaat met een lift naar de receptie van het hotel, en daarna nog een keer met de lift naar de kamer.

De kamer is schoon, maar heel erg saai. Het uitzicht is prachtig, maar dat heb je op een gegeven moment ook wel gezien. Er was geen bad, geen koelkastje, geen kluisje en er is ook geen zwembad. Echt een plek om alleen te slapen.

We hebben hier naar het WK voetbal zitten kijken met de bruidsgasten, en de sfeer was prima.

Wil je ergens heen houdt er dan rekening mee dat je zo 45 min. verder bent om de berg af te komen naar de snelweg.

wat een geweldige service

rondreis
18-7-2010

Niets is teveel voor het personeel en alles met een lach, het avondeten was super, het lekkertse wat we hebben gegeten tijdens een rondreis van twee weken.

Jammer dat er geen zwembad is en de kamers zijn verouderd, maar wel schoon

Trouwfeestlokatie

anenroy
13-6-2010

Het hotel heeft een hoge ligging met mooie uitzichten. Het management bestaat uit een Italiaanse familie die het hotel huurt. Het personeel is heel vriendelijk, met als hoofdwoordvoerder Salvatore. Elk jaar staat er een renovatie op het programma. Volgend jaar een zwembad en in 2013 worden de kamers aangepakt. In het hotel worden veel trouwfeesten gevierd met als gevolg dat je tot een uur of 1 s'nachts overlast kan hebben van harde muziek in de feestzalen. We waren hier 9 dagen en we hebben 4 feesten meegemaakt. Je moet ook langs de gasten lopen om bij je kamer te komen (via de trap). Het ontbijtbuffet was beperkt. Onze kamer (nr. 46) had een prachtig uitzicht maar was wel aan renovatie toe. Tvtje met 3 kanalen met slechte ontvangst. Geen mogelijkheid tot dineren in het hotel. S'avonds is hier niks te beleven, ook in het dorp niet. De bussen rijden 1 keer per uur en zijn zo vol dat je meestal moet staan. De laatste bus vanuit Amalfi naar Agerola is om 20.50 uur. Te afgelegen voor ons !

fantastisch, zeer voordelig, schoon netjes.

Hans en Yvonne Meyer
2-5-2010

Een zeer vriendelijke warme ontvangst door de eigenaar van het hooggelegen rustige familie hotel La Rocce, die je echt al heel snel thuis en zeer welkom laat voelen, het is erg schoon en netjes, ontzettend mooie ligging met een sprookjesachtig uitzicht op de bergen en de zee. (zelf zaten we op de 3e V. kmr45 een hoekkamer met 2 balkons)

zeer voordelig geprijst, eigen park. plaats voor de auto. fabelachtige omgeving en schitterende natuur, kronkelweggetjes aan zee, bergen, mooie dorpjes aan de kust, een hoop groen en gemiddeld 20 graden met veel zon, deze week was er nog geen mogelijkheid tot avond eten, maar de eigenaar stuurde ons naar een naastgelegen (plm 250mtr) familie hotel 'duetorries of 2torries' waar we uitstekend zijn ontvangen en ook zeer goedkoop toch luxe,hebben kunnen avond eten, de ontvangst was ook even vriendelijk en gastvrij en met zelfs af en toe gratis drankjes en hapjes en een kijkje in de keuken, kortom een geweldige plek om te vertoeven ook voor grotere groepen

Wat een service "SUPER!!!!!!"

M. Walter
22-10-2009

We hebben het geluk gehad hier 10 dagen te verblijven. De kamers hebben een opknapbeurt nodig maar dit staat te gebeuren, maar de rest was werkelijk ongelooflijk goed, geweldig, woorden schieten tekort. De ligging op de rots geeft je een heerlijk uitzicht op zee. De keuken, geweldig, eten zoals eten hoort te zijn.Personeel altijd vriendelijk en hulpvaardig. Bus recht voor de deur. En dan de manager Salvatore deze man weet wat service verlenen is. Hij staat voor je klaar en doet alles voor je. Wij hebben ontzettend veel hulp en steun aan hem gehad na een ongeval, niets was hem teveel!!!!!! Ook een speciaal woordje voor de receptioniste Stephania, ook zij staat altijd voor je klaar en zet heerlijke capucino en espresso. Dus Le Rocce is fantastisch!!!!!

Wat een service "SUPER!!!!!!"

Wilma en Marny Walter
22-10-2009

Ik heb 5 nachten met plezier in dit hotel geslapen. Het personeel is zeer vriendelijk en welwillend. De kamers zijn goed en schoon.

Met een bushalte pal voor de deur is het heel gemakkelijk om in Amalfi en aangrenzende dorpen te komen.

Kortom een aanrader.

Met dank aan de manager Salvatore voor de geweldige service.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Rocce voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Rocce in Agerola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Rocce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Rocce scoort een 7.93 uit 10 op basis van 15 reviews.