Appartement Residence Il Turistico

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag24°18°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Il Turistico voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Residence Il Turistico in het Nederlands

Fantastisch , direct aan het strand

Berghe
25-10-2016

Wij zijn in juni een weekje geweest. Eenvoudige appartementen. Wij hadden een appartement meteen aan het strand. Buitenkeuken met eettafel, grote koelkast met vriezer. Gratis strandstoelen en iedere dag italiaanse animatie. Heel leuk om naar te kijken en zo gaan de Italianen met vakantie. Super aardig personeel. Gasten allemaal Italiaans maar doen moeite om contact te maken. 10 minuten van Tropea. Goed eten op de residence en het kost allemaal niets. Wij zijn al 4 x eerder in Calabrie geweest maar vonden dit het leukste

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Il Turistico in Zambrone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Il Turistico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.