Hotel 501 Hotel Spa

1 review over Hotel 501 Hotel Spa

Ottima accoglienza

Giordano
18-4-2013

Si sente proprio il clima professionale, difficilmente trovabile in Calabria. Tutti sono molto cordiali ed estremamente disponibili.

Il ristorante è perfetto: la qualità e il servizio ottima lo raccomando vivamente. Le stanze sono accoglienti e pulite. La colazione molto abbondante con ampia scelta a disposizione

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 501 Hotel Spa in Vibo Valentia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 501 Hotel Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 501 Hotel Spa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.