Bed and Breakfast Portercole

Bed and Breakfast Portercole

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag30°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Portercole voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Portercole in het Nederlands

Wat een geweldig mooi plaatsje en een super B&B.

Frank Wisink
21-7-2013

wat een geweldige Bed&Breakfast! Alles luxe en gerenoveerd. Zeer vriendelijke jongelui die de accommodatie runnen. Zij spreekt perfect Engels. Zelfs het ontbijt was zeer goed en dat is meestal niet het geval in Italië. Locatie is super. Helemaal in het centrum gelegen. Je krijgt handdoeken om mee te nemen naar het strand. Toen we weer weggingen reed de eigenaar met zijn scooter voor ons uit, om ons de weg te wijzen. Tropea is een prachtig gezellig oud stadje. Ik heb al veel gezien maar deze Italiaanse sfeer is heerlijk. Ook 's-avonds met alle winkeltjes en vele restaurantjes. Echt een aanrader en wij gaan beslist nog eens terug.

Gereisd Met partner in juli 2013

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Portercole in Tropea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Portercole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.