Appartement La Casa di Ulisse

Appartement
Appartement La Casa di Ulisse

We hebben een aantal aanbieders voor La Casa di Ulisse voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement La Casa di Ulisse in het Nederlands

Knus appartament in centrum van Tropea

Ingrid Adema-Lenes
11-8-2009

Fantastisch appartament, centraal gelegen. Wij zaten in appartament Galera en hadden vier kleine verdiepinkjes. Je komt binnen in de keuken (volledig ingericht met koelkast, magnetron etc.), via een trappetje naar de douche (hydromassage) en weer verder naar beneden kom je in de smalle woonkamer met tv en balkon (uitzicht op de haven).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Casa di Ulisse in Tropea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Casa di Ulisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.