Hotel Giardino del Marchese di Altavilla

Kleine hotelsWeer vandaag26°21°
Hotel Giardino del Marchese di Altavilla

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Giardino del Marchese di Altavilla voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Giardino del Marchese di Altavilla in het Nederlands

een hotel voor 1 max 2 nachten

hgsuers
29-9-2014

Hotel Giardino del Marchese di Altavilla is een hotel een kort verblijf.

Eenvoudige kamers in een prachtige tuin, doch alleen mogelijk om te ontbijten een bar is er niet, wel een automaat met drank en versnaperingen.

Hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen van het centrum in Tropea.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giardino del Marchese di Altavilla in Tropea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giardino del Marchese di Altavilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.