Hotel Cannamele Resort

9Fenomenaal

7 reviews over Hotel Cannamele Resort

• 2018
    8Agnes26-07-2018

Fijn hotel, vriendelijk personeel!!

Een fijne en hartelijke ontvangst, ondanks ons slechte Italiaans. Fijne ruime kamer met een prima badkamer. Zonder auto ben je wel een beetje onthand, het dorp is op loopafstand, maar je moet gewoon over de weg lopen, is niet echt ideaal. We hebben wel een dag de trein genomen maar Tropea, prima te doen!!! Het ontbijt was prima op het dakterras, met een geweldig uitzicht. We hebben ook een paar keer van het diner gebruik gemaakt, was op zich ook niks op aan te merken qua smaak, vond het alleen een beetje summier qua portie. Fijn zwembad waar je heerlijk rustig kon relaxen met een boek o.i.d. Kortom wij hebben een fijne week gehad!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10chantal01-09-2014

Geweldig kleinschalig hotel

Wat een geweldig kleinschalig hotel! Niets is teveel voor het vriendelijke personeel. Het ontbijt is heel uitgebreid. Van een vers gebakken eitje, heerlijke cappuccino tot een lekker stuk hartige taart of iets zoets. De kamers zijn ruim, worden echt heel goed schoongemaakt en op het balkon is genoeg plaats om te relaxen. Een net zwembad en genoeg parkeerplaatsen. Parghelia zelf is een leuk stadje waar je de mooiste standjes vindt. Ook de excursie naar het eiland Panarea en Stromboli is een aanrader. De actieve vulkaan op het eiland Stromboli heeft een enorme indruk gemaakt. Met de boot ben je er in 2,5 uur. Overdag bezoek je de twee eilandjes en bij scherming ga je weer op de boot. Dan vaart de boot naar de kant waar de lava stroomt en kan je alles van dichtbij zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8margreet21-08-2013

Geen 4 sterren hotel

Het hotel ligt aan een drukke weg en een spoorlijn. Als je een kamer hebt die aan de wegkant ligt, heb je daar wel last van (neem oordoppen mee) Het hotel zelf ziet er prachtig uit, met een mooi aangelegde tuin waar tevens een zwembad aanwezig is. Het zwembad is heerlijk ter verkoeling, maar qua afwerking (spijkertjes van het zeil niet helemaal goed weggewerkt) nog wel voor verbetering vatbaar. genoeg stoelen om te zonnen maar te weinig parasols voor schaduw. Ontbijt redelijk, alles ligt echter vanaf 6:30 ongekoeld in de zon. Hierdoor ziet het er niet altijd even lekker uit (kaas, ham, yoghurt moeten echt gekoeld gepresenteerd worden) Het hotel ligt 5 km vanaf Tropea en je hebt echt een auto nodig. De kamer die wij hadden was niet enorm groot voor drie personen en had geen zitje, maar het terras was daarentegen wel zeer ruim met twee ligstoelen en een zitje. Dagelijkse schoonmaak. Je kunt verder bij de receptie alles vragen. Alleen wifi in de centrale ruimtes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10Marielle05-09-2011

fantastisch mooi hotel!

Het hotel is erg mooi. De kamers zijn superschoon. Het personeel is meer dan vriendelijk en behulpzaam. Ook is eerder ontbijten ivm vroege terugreis geen enkel probleem. Het ontbijt was overigens het beste ontbijt in een hotel dat we ooit gehad hebben. Internet is beschikbaar bij de receptie. Privéparkeerplaatsen bij het hotel. De ligging is, afhankelijk van wat je wilt, prima. Het ligt vlakbij het hele mooie strandje van Parghelia, maar voor Tropea heb je wel de auto nodig. Tropea is maar een paar minuten rijden, maar lopend is het net te ver. In Parghelia zelf kun je prima de dagelijkse boodschappen doen, maar voor echt winkeltjes bekijken moet je wel naar Tropea of een omliggende plaats. Wij zijn nog naar Capo Vaticano geweest vanwege de verhalen over het prachtige strand daar, maar ons viel het erg tegen. Ontzettend massatoerisme. Het ziet er naar uit dat bijna het enige dat er in de stad te vinden is, restaurants en hotels zijn voor touristen. Kortom: aanrader! wij gaan terug!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Reinilda15-05-2011

Een goed hotel met erg vriendelijk personeel

Een week geweest. De kamers waren erg groot en schoon. Het eten was goed en uit de streek. Erg vriendelijk personeel. Het zwembad is niet groot maar schoon.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 9Henk10-03-2008

Mooi nieuw hotel, langs secundaire weg met weinig verkeer. Zeezicht op de Stromboli.

Gereisd met partner in maart 2008

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken