ItaliëCalabriëSquillaceHotels SquillaceHotel Nyce Club Sunbeach Resort Calabria

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

24 Reviews over Nyce Club Sunbeach Resort Calabria

• 5Wiesner U.13-10-2009

Nie und nimmer 4 Sterne

Das Hotel ist erst 2 Jahre alt, hat aber schon jetzt Mängel. Auch die Zimmer/und Hotelausstattung sieht nicht neu aus. Sehr hellhörig, vom Nachbarbad versteht man sogar jedes Wort und die Wasserspülung weckt den ganzen Block. Wer nicht auf brettharten Matratzen schlafen kann sei vor diesem Hotel gewarnt. Die Sauberkeit war im allgemeinen sehr gut. Der Service war auch nicht dem 4*Standard angemessen. Büffet wie in einer Kantine aufgebaut, das Essen eher langweilig statt abwechslungsreich. Essen war auch überwiegend lauwarm. Die Auflagen für die Liegen müssen tatsächlich immer zum Pool bzw. Strand getragen werden. Zum Strand ist es eine halbe Weltreise durch die ganze Anlage, nichts für Fußkranke. Die Gartenanlage mit viel Rasenflächen ist zwar sehr gepflegt aber auch wahnsinnig weitläufig, mit langen Wegen. In der Lobbybar hallt es so sehr, daß eine Unterhaltung mit dem Gegenüber schon schwer fällt. Zudem war die Musik (Live oder Band) viel zu laut. Fazit alles in allem: Einmal reicht

• 10Willemsen.17-07-2009

Fantastisch.

Fantastisch. Het enige wat we"misten" was een toilet bij het rustige zwembad. Wij waren er de eerste 2 weken van juni. Lekker rustig,wat ouder publiek. Goede formule,alleen toegestaan vanaf 16 jaar en ouder. Hier zijn we zeker niet voor de laatste keer geweest.

• 6Marie-Louise en karel05-05-2009

enorm terrein

Het hotel ligt vlak naast een spoorrlijn. Het hoofdgebouw en de receptie komen kil over. Wij hadden een afgelegen juniorsuite. s'Avonds wordt het gras uitgebreid gesproeid tot ca 04.00 uur. Opgelet voor de douche... Eten is uitmundend, maar zelden op de juisrte temperatuur. Het luidruchtige restaurant is te klein, het afruimen gaat te traag: zelf doen zowel bij ontbijt als diner. Thema-restaurant prima. De bar is te klein en te luidruchtigSquillace is een uithoek, ideaal voor wie rust wil. Nummering van kamers is meer dan chaotisch; het zoeken van eigen kamer een hele klus mede door onaangepaste verlichting. Onze junior suite: mini douchecel, slaapkamer ok. Eén extra lamp boven TV: één lezen en de ander tv kijken uitgesloten. In salongedeelte: ruime kleerkast, en GEEN verlichting boven salonzetel. Geen parasol op ons zuid-gerichte terras; in september 2008: 2 weken gloeiend heet en 2 weken 20 uur regen per dag. Het dorp is echt " de tijd van toen" gezapig en niks te beleven. Maar dan ook niks. Wij zochten en vonden vooral rust die we, met uitzondering van de nachtelijke koren van verloren gelopen toeristen. Zo een hotel zou wat meer winkeltjes mogen hebben. Ook de all in formule is onbevredigend: om 19.00 gaat de bar open, regen of geen regen. Ook in de namiddag is er niks behalve aan de poolbar: limo en bier. De Biergarten: 3 tafels 6 banken en een kleine houten bar met 2 soorten bier.

• 7Bob31-10-2008

gemengde gevoelens

Het is een groot complex waarvan de erg grote tuin heel knap aangelegd is en goed onderhouden. De kamers bevinden zich allen in aparte gebouwen, en, alhoewel deze gebouwen niet ouder zijn dan +/- 1.5 jaar zijn ze indertijd op zulke korte tijd opgetrokken dat de eerste sleet en zeker ook de niet al te zorgvuldige afwerking goed te zien is. Over de netheid, alle lof. Ook over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, zowel receptie, bediening, poetsvrouwen enz. Het probleem is vooral het eten. Er is meer dan voldoende, een redelijke afwisseling en ook geen opmerking op de kwaliteit, maar op een of andere manier slagen ze er niet in om warm eten warm opgediend te krijgen. In het beste geval is het lauw. Zonde is dit. Spijtig is ook de bar en de receptie. Samen bevinden zij zich in een hol klinkende, pover aangeklede zaal. Een gewoon gesprek is moeilijk te voeren door weergalm. Neem van mij aan, als eerste aanblik geeft dit een negatief beeld

• 9Lory05-09-2008

Un soggiorno rilassante!

È un resort vietato ai minori di 16 anni per cui è la vacanza ideale per le coppie senza figli, i giovani, e gli "anziani". La tranquillità regna sovrana, anche l'animazione è "delicata" e non invadente...le stanze sono confortevoli, moderne e colorate è consigliabile la yunior suite garden come rapporto qualità/prezzo. La piscine splendide e pulite, il cibo ottimo e variegato, il mare cristallino anche se la spiaggia attrezzata è lontana 500 mt. raggiungibile a piedi con sentiero privato!

• 8Samantha & Patrick23-08-2008

Resort voor mensen die rust zoeken,willen relaxen!

Heel mooi resort.Lagunazwembad is super.Via 'n pad( +/-5 min lopen) kom je op't strand.Voldoende ligbedden & parasols.De beachbar is netjes.Gratis drank & salade verkrijgbaar.Eten is zeer goed.Lekkere pasta's, vis en vleesgerechten.Vers & voor ieder wat wils.Aanrader 't aziatisch en calabrisch restaurant.Personeel is vriendelijk en behulpzaam.In de reisgids wordt vermeld dat 't hotel afgelegen ligt.Als je sávonds/ overdag iets willen ondernemen, moet je dit resort niet boeken of je moet een auto huren. Met een auto kun je naar de mooie plaatsen Pizzo,Tropea en Capo Vaticano rijden. Vooral in Capo Vaticano en Tropea zijn de stranden echt super mooi. Tropea is toeristisch, hier zijn voldoende winkeltjes.Dagelijks wordt er voor voldoende entertainment gezorgd. 't Merendeel verblijven er duitsers in het hotel.Dit is absoluut geen nadeel. Wij hebben leuke duitsers leren kennen.

• 9itka31-07-2008

chcesz wypoczac-wybierz Sunbeach

Super spokojne miejsce z mila obsluga, fakt- mówiaca przede wszystkim po wlosku i niemiecku. Nie nalezy nastawiac sie na odchudzanie- karmia wiecej niz dobrze. Hotel nie jest hotelem rodzinnym- brak animacji dla dzieci.

• 7Jos en Brigitte08-07-2008

JOS EN BRIGITTE

Mooi resort, prachtige bungalow, wij hadden een junoir suite. Echter, wanneer men nrs 500 tot 600 had, moest men wel een eindje lopen naar het restaurant. Eten was goed, veel pasta, an dat lusten wij juist graag. Thema restaurants ook heel goed. Twee minpuntjes voor ons, geen vieruurtje of snacks aan de poolbar, en de lobbybar ging slechts 's avonds om 19u open. Vriendelijk personeel, altijd behulpzaam. Wel veel duitsers, maar over het algemeen geen probleem. Voor wie een echte rustvakantie wil, een echte aanrader.

• 8d.mechelse27-06-2008

Prima all in vakantie in verrassend landschap

Zeer goede allin accomodatie met schitterende zwembaden, een met entertaiment en een zonder, voor rustig zonnen op de gratis bedden voldoende aanwezig. Ook mooi zeestrand,schoon maar wel koud water. Afhankelijk van de plaats van de accomodatie soms aardig stukje lopen naar o.a. hoofdgebouw, strand, of avondshows.Zeer vriendelijk personeel, spreekt slecht buitenlandse talen. Eten is zeer goed moet wel van Italiaanse stijl eten houden.Geen kinderen over het algemeen wat oudere paren, veel Duits en Oostenrijks, Grootse deel van het complex is zeer rustig. Omgeving/achterland schitterend maar je hebt weleen auto nodig. Het eigenlijke stadje Squillace ligt 8 km weg Heel pitteresk oud stadje maar alleen de zeer getrainde mountainbikers halen die afstand en die hoogte. Zonder auto kom je niet ver. Er is wel een treinstationnetje vlak naast het complex. S'avond in de ongeving wat te belopen is is niets te doen. Veel waar voor je all in prijs formule geld Alles zeer nieuw en schoon

• 7Lyn15-06-2008

Nieuw resort, daardoor nog een beetje kaal maar zeer netjes. Wij hadden een rode bungalow aan het zwembad, prachtige kamer! Inderdaad vol met duitsers. Heel vriendelijk personeel, wij hadden absoluut geen last van lange wachttijden. Ruime keuze aan het buffet; anti-pasta, pasta, vlees & vis. Thema restaurants stellen niet veel voor. Het strand is echt niet ver lopen en met een leuke beach bar.

Hotel Nyce Club Sunbeach Resort Calabria info

• VerzorgingAll inclusive