Hotel Nyce Club Sunbeach Resort Calabria

We hebben een aantal aanbieders voor Nyce Club Sunbeach Resort Calabria voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Nyce Club Sunbeach Resort Calabria in het Nederlands

Fantastisch.

Willemsen.
17-7-2009

Fantastisch. Het enige wat we"misten" was een toilet bij het rustige zwembad. Wij waren er de eerste 2 weken van juni. Lekker rustig,wat ouder publiek. Goede formule,alleen toegestaan vanaf 16 jaar en ouder. Hier zijn we zeker niet voor de laatste keer geweest.

Gereisd Met partner in juli 2009

enorm terrein

Marie-Louise en karel
5-5-2009

Het hotel ligt vlak naast een spoorrlijn. Het hoofdgebouw en de receptie komen kil over. Wij hadden een afgelegen juniorsuite. s'Avonds wordt het gras uitgebreid gesproeid tot ca 04.00 uur. Opgelet voor de douche... Eten is uitmundend, maar zelden op de juisrte temperatuur. Het luidruchtige restaurant is te klein, het afruimen gaat te traag: zelf doen zowel bij ontbijt als diner. Thema-restaurant prima. De bar is te klein en te luidruchtigSquillace is een uithoek, ideaal voor wie rust wil. Nummering van kamers is meer dan chaotisch; het zoeken van eigen kamer een hele klus mede door onaangepaste verlichting. Onze junior suite: mini douchecel, slaapkamer ok. Eén extra lamp boven TV: één lezen en de ander tv kijken uitgesloten. In salongedeelte: ruime kleerkast, en GEEN verlichting boven salonzetel. Geen parasol op ons zuid-gerichte terras; in september 2008: 2 weken gloeiend heet en 2 weken 20 uur regen per dag. Het dorp is echt " de tijd van toen" gezapig en niks te beleven. Maar dan ook niks. Wij zochten en vonden vooral rust die we, met uitzondering van de nachtelijke koren van verloren gelopen toeristen. Zo een hotel zou wat meer winkeltjes mogen hebben. Ook de all in formule is onbevredigend: om 19.00 gaat de bar open, regen of geen regen. Ook in de namiddag is er niks behalve aan de poolbar: limo en bier. De Biergarten: 3 tafels 6 banken en een kleine houten bar met 2 soorten bier.

Gereisd Met partner in september 2008
2008

gemengde gevoelens

Bob
31-10-2008

Het is een groot complex waarvan de erg grote tuin heel knap aangelegd is en goed onderhouden. De kamers bevinden zich allen in aparte gebouwen, en, alhoewel deze gebouwen niet ouder zijn dan +/- 1.5 jaar zijn ze indertijd op zulke korte tijd opgetrokken dat de eerste sleet en zeker ook de niet al te zorgvuldige afwerking goed te zien is. Over de netheid, alle lof. Ook over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, zowel receptie, bediening, poetsvrouwen enz. Het probleem is vooral het eten. Er is meer dan voldoende, een redelijke afwisseling en ook geen opmerking op de kwaliteit, maar op een of andere manier slagen ze er niet in om warm eten warm opgediend te krijgen. In het beste geval is het lauw. Zonde is dit. Spijtig is ook de bar en de receptie. Samen bevinden zij zich in een hol klinkende, pover aangeklede zaal. Een gewoon gesprek is moeilijk te voeren door weergalm. Neem van mij aan, als eerste aanblik geeft dit een negatief beeld

Gereisd Met vrienden in september 2008

Neckermann

Resort voor mensen die rust zoeken,willen relaxen!

Samantha & Patrick
23-8-2008

Heel mooi resort.Lagunazwembad is super.Via 'n pad( +/-5 min lopen) kom je op't strand.Voldoende ligbedden & parasols.De beachbar is netjes.Gratis drank & salade verkrijgbaar.Eten is zeer goed.Lekkere pasta's, vis en vleesgerechten.Vers & voor ieder wat wils.Aanrader 't aziatisch en calabrisch restaurant.Personeel is vriendelijk en behulpzaam.In de reisgids wordt vermeld dat 't hotel afgelegen ligt.Als je sávonds/ overdag iets willen ondernemen, moet je dit resort niet boeken of je moet een auto huren. Met een auto kun je naar de mooie plaatsen Pizzo,Tropea en Capo Vaticano rijden. Vooral in Capo Vaticano en Tropea zijn de stranden echt super mooi. Tropea is toeristisch, hier zijn voldoende winkeltjes.Dagelijks wordt er voor voldoende entertainment gezorgd. 't Merendeel verblijven er duitsers in het hotel.Dit is absoluut geen nadeel. Wij hebben leuke duitsers leren kennen.

Gereisd Met partner in augustus 2008

JOS EN BRIGITTE

Jos en Brigitte
8-7-2008

Mooi resort, prachtige bungalow, wij hadden een junoir suite. Echter, wanneer men nrs 500 tot 600 had, moest men wel een eindje lopen naar het restaurant. Eten was goed, veel pasta, an dat lusten wij juist graag. Thema restaurants ook heel goed. Twee minpuntjes voor ons, geen vieruurtje of snacks aan de poolbar, en de lobbybar ging slechts 's avonds om 19u open. Vriendelijk personeel, altijd behulpzaam. Wel veel duitsers, maar over het algemeen geen probleem. Voor wie een echte rustvakantie wil, een echte aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2008

Prima all in vakantie in verrassend landschap

d.mechelse
27-6-2008

Zeer goede allin accomodatie met schitterende zwembaden, een met entertaiment en een zonder, voor rustig zonnen op de gratis bedden voldoende aanwezig. Ook mooi zeestrand,schoon maar wel koud water. Afhankelijk van de plaats van de accomodatie soms aardig stukje lopen naar o.a. hoofdgebouw, strand, of avondshows.Zeer vriendelijk personeel, spreekt slecht buitenlandse talen. Eten is zeer goed moet wel van Italiaanse stijl eten houden.Geen kinderen over het algemeen wat oudere paren, veel Duits en Oostenrijks, Grootse deel van het complex is zeer rustig. Omgeving/achterland schitterend maar je hebt weleen auto nodig. Het eigenlijke stadje Squillace ligt 8 km weg Heel pitteresk oud stadje maar alleen de zeer getrainde mountainbikers halen die afstand en die hoogte. Zonder auto kom je niet ver. Er is wel een treinstationnetje vlak naast het complex. S'avond in de ongeving wat te belopen is is niets te doen. Veel waar voor je all in prijs formule geld Alles zeer nieuw en schoon

Gereisd Met partner in juni 2006

Nieuw resort, daardoor nog een beetje kaal maar zeer netjes

Lyn
15-6-2008

Nieuw resort, daardoor nog een beetje kaal maar zeer netjes. Wij hadden een rode bungalow aan het zwembad, prachtige kamer! Inderdaad vol met duitsers. Heel vriendelijk personeel, wij hadden absoluut geen last van lange wachttijden. Ruime keuze aan het buffet; anti-pasta, pasta, vlees & vis. Thema restaurants stellen niet veel voor. Het strand is echt niet ver lopen en met een leuke beach bar.

Gereisd Met partner in juni 2008

onze reis was eind september,weinig variatie in de zure en

de waele stefaan
24-2-2008

onze reis was eind september,weinig variatie in de maaltijden,3* zure melk gehad bij het ontbijt,geen verse vis waardoor mijn vriendin ziek werd en de dokter moeten bellen,40€....duitste animatie gaf mij het gevoel dat wij in duitsland op reis waren.De all-in formule liet te wensen over,ijscrème was nog te betalen ook een flesje water voor op de kamer,20 tot 30 min wachttijd voor een drankje.Geen minibar op de kamer.geen bediening aan het zwembad zoals vermeld in de brochure.Geen verwarmd zwembad

Gereisd Met vrienden in februari 2008
2007

Prachtig resort in bungelowstijl, zeer rustig gelegen, we

Henk Tetteroo
2-10-2007

Prachtig resort in bungelowstijl, zeer rustig gelegen, we hadden direct auto vanaf vliegveld alhier geboekt zodat wij er ook de binnenlanden konden bezichten, daar wij al vooraf wisten dat er logistiek niet veel was uiteraard op excursie na, wij hadden slechts 8 dagen geboekt en hadden tegens onze verwachtingen geen zin naar huis te gaan, heerlijke zonnige vakantie gehad van 22.09 t/m 29.09.07

Gereisd Met partner in oktober 2007

Heerlijke, rustige vakantie gehad 22/8 t/m 05-09)

Mia en Henri
7-9-2007

Heerlijke, rustige vakantie gehad 22/8 t/m 05-09). Het hoteldomein is immens groot. De zee (met rotsen en stenen) en het strand té ver lopen. De zwembaden zijn een wonder, vooral het lagunazwembad. Vriendelijkheid van het personeel is exemplarisch. Alles is wel erg Duits gericht, maar dat is geen minpunt. Eten was elke dag lekkerder (zeker de pasta's). Animatie uitstekend. Wie niet goed te been is moet een kamer kiezen kortbij het restaurant of de lobby (nummers 100-300) anders niet te doen.Personeel werkt zich uit de naad om je lekkere drankjes te bedienen. Voor rustzoekers uitstekend resort.

Gereisd Met partner in september 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nyce Club Sunbeach Resort Calabria in Squillace, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nyce Club Sunbeach Resort Calabria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.