Scigliano

We hebben een aantal aanbieders voor Scigliano voor je op een rij gezet:

vakantie Scigliano

We hebben een aantal aanbieders voor Scigliano voor je op een rij gezet:

Reviews over Scigliano

Dit doet mij goed om te zien dat Scigliano op de kaart

Natale,
    13-8-2006

Dit doet mij goed om te zien dat Scigliano op de kaart word gezet.Ik ben zelf van Scigliano(Diano) en woon nu in Nederland.Scigliano is de moeite waard want, daar is nog alles puur natuur .Ik ga er in 2008 weer naartoe want voor volgend jaar hebben wij wat anders gepland.Mijn familie woont nog in Diano dus,ik vertoef er vaak.Ciaoooooooo

Gereisd anders in augustus 2006

Scigliano ligt goed bereikbaar in het Calabrese gebied

Cees en Mettie Rentenaar,
    26-2-2006

Scigliano ligt goed bereikbaar in het Calabrese gebied. Binnen een half uurtje met het leuke treintje in Cozenza, en een half uurtje met de auto op het strand in Amantea.De omgeving is adembenemend mooi als je van natuur houdt. Het heeft veel verrassingen zoals bosgebieden en watervalletjes, een ideaal gebied om te wandelen.

Daarnaast zeer gastvrije B.en B. waar de vrijheidsbeleving hoog in het vaandel staat, waar de gastvrouw en gastheer je zeer behulpzaam zijn bij uitzoeken van de mooie omgeving.

Kortom, wil je helemaal wat anders, en houd je van mooie natuur en gastvrijheid, dan kun je er niet omheen.

Gereisd anders in februari 2006

Wil je het echte non-toeristische Calabrese leven ervaren

Emma Huismans,
    22-2-2006

Wil je het echte non-toeristische Calabrese leven ervaren is deze B&B in Scigliano perfect. Weg van de snelweg maar toch dichtbij alles. De Silla-gebergte en de zee in een halfuurtje met de auto. Selfs een leuk treintje dat door het achterland slingert. Ontvangst en service vriendelijk en professioneel,(in het Nederlands)raad, kennis (cultuur en leuke weggetjes) en bijstand gratis. Streekkeuken goed en bedden heel comfortabel. Zalig.

Gereisd anders in februari 2006
Scigliano scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews