Appartement Fonte di Bagneria

ItaliëCalabriëSanta Domenica

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Fonte di Bagneria voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 8 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

9 Reviews over Fonte di Bagneria

• 5annie28-10-2019

Mooi begin, koude douche, mn door brutale dochter

Door ontbrekende borden zeer slecht te vinden. De aardige eigenares was zo lief om ons op te halen. Heel erg attent! We kregen een 2-persoonsbed (niet fijn als je geen stel bent). Toen we vroegen om een extra laken (we willen graag apart slapen zoals aangegeven bij het boeken) moesten we maar 10.- betalen, voor het wassen van 1 laken..!? Als we aparte bedden willen kost dit 20.- per dag (!), terwijl we dit bij boeken al hadden doorgegeven. Toen ik zei dat ik dit erg merkwaardig vond was het antwoord "Dan zoek je maar een ander hotel".... Dit heeft het voor ons wel verpest, we voelden ons absoluut niet welkom. Ook jammer dat er willekeurig soms wel en soms geen warm water was, ondanks dat er 2x iemand naar "heeft gekeken". Na de eerdere opmerking durfden we hier niet meer naar te vragen en hebben we maar koud gedoucht. Al met al dus na een mooi begin, toch een koude douche

• 8Els Lindhout14-08-2007

We zijn vorig jaar hier ook geweest, en het is ons zo goed bevallen dat we weer terug gaan. Capo Vaticano en Santo Domenica zijn echt geweldig. Strand en zee is caribisch, Tropea is geweldig, gezellig, autentiek. We kijken nu alweer uit naar onze vakantie die gelukkig volgende week begint!

• 9Witteman22-07-2007

Appartementencomplex is ideaal voor mensen die op zoek zijn naar rust. Er zijn immers maar 8 appartementen op dit complex. De appartementen, het zwembad en omliggende tuin zijn uitstekend verzorgd. Schitterend uitzicht op zee, ondergaande zon en Stromboli. Een auto is een must. Omgeving is erg bergachtig, maar schitterend groen. Restaurant Costa Marittima is een aanrader, voornamelijk voor het uitzicht. Verder erg leuk om 's avonds te bezoeken is tropea. Leuk dorp met veel restaurantjes.

• 9Witteman22-07-2007

Appartementencomplex is ideaal voor mensen die op zoek zijn naar rust. Er zijn immers maar 8 appartementen op dit complex. De appartementen, het zwembad en omliggende tuin zijn uitstekend verzorgd. Schitterend uitzicht op zee, ondergaande zon en Stromboli. Een auto is een must. Omgeving is erg bergachtig, maar schitterend groen. Restaurant Costa Maritima is een aanrader, voornamelijk voor het uitzicht. Verder erg leuk om 's avonds te bezoeken is tropea. Leuk dorp met veel restaurantjes.

• 9Ron & Lorraine30-08-2006

Een kleinschalig appartementen-complex met echte 3 sterren luxe, in een prachtige tuin en mooie omgeving, met fraai uitzicht (op o.a. de vulkaan Stromboli). Zeer goede restaurants in de directe nabijheid. Door de rustige ligging is eigen vervoer (bijv. een auto) onontbeerlijk, verder wel prima bereikbaar. Fietsen zijn ter plaatse te huur. Het dorp vlakbij is rustiek en Tropea (erg toeristisch!) ligt op enkele kilometers. Verder een zeer vriendelijke gastvrouw.

• 6hofman31-07-2006

Appartementencomplex is klein en goed verzorgd. Het Ligt hoog wat een minpunt is voor vanuit het appartement te gaan wandelen naar het strand (overigens zijn daar mooie strandjes te vinden). Maarvoor het uitzicht weer des te mooier. Complex is geschikt voor jonge gezinnen en stellen / ouderen zonder pubers. Pubers hebben daar weinig te zoeken. Weinig aanspraak met leeftijdsgenoten. Appartement is netjes(let op, wij zijn van huis uit kampeerders dus is ons referentiekader beperkt!). Vanuit het appartement gaan wandelen is niet altijd even veilig. Dus met kleine kinderen NIET DOEN. Auto is onmisbaar. S. Domenica is zelf niet bijzonder. maar er zijn plaatsen genoeg die uitnodigen voor een bezoek. Absolute aanradere is het bezoek aan de eolische eilanden en reggio di calabria. Ook het binnenland is prachtig(als je van natuur en bergen houd. San bruno is een levendige stad daar in het midden.

• 7hofman31-07-2006

Ligging is ver van het strand door hoogteverschil. Gezien lopen/wandelen in italie een uitdaging is (niet van je sokken gereden worden) is dus de ligging tegenvallend. Apartementencomplex is te klein en eigenlijk niet geschikt voor pubers. (niets te doen) Wel in de buurt in het weekeinde discofeesten voor de ouderejeugd. Is een prima lokatie voor ouderen(goed ter been) en gezinnen met jonge kinderen. Omgeving is mooi. ook de tuin rondom het complex is keurig en verzorgd. alleen jammer dat ze daar alleen italiaans en een beetje duits praten. Geen engelstalige gids nemen want die zijn niet te verstaan noch te begrijpen. Overigens het complex zelf heeft veel weg van de ambiance als het tv programma the villa. Alleen zonder baar/drink gelegenheid. Oh ja auto is absoluut noodzakelijk

• 8Joop Rinia28-11-2005

Inrichting optimaal en schoon. Rustig gelegen. Supermarkt op fietsafstand, alsmede diverse restaurants. Auto inderdaad verplicht. Verder een ideale plek om tot rust te komen en een boek te lezen en dan s'avonds naar de diverse dichtbijzijnde restaurants te gaan. San domenica, Tropea, binnen enkele tot 5 minuten. Aanrader is in het centrum van San Domenica de koffie/ijssalon Gardina te bezoeken. Je komt er dan vast vaker. Ook het restaurant Costa Marittima van Paola, auto 3 m inuten, is een aanrader. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

• 7frink04-01-2005

Goed appartement, eigenaar bewatert zijn tuin overdadig en houdt tijdens het sproeien de boel iets te goed in de gaten, auto absoluut nodig om er te komen en weg te geraken. Verhouding prijs/kwaliteit = goed. Meerwaarde: het zwembad.

Appartement Fonte di Bagneria info

Veilig betalen met