Appartement Villa Mimosa

ItaliëCalabriëRicadi

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Mimosa voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Villa Mimosa

• 10Patrizia20-07-2012

Posto bellissimo, da consigliare!

Abbiamo trascorso le nostre vacanze a Villa Mimosa, appena arrivati ci ha colpito il giardino curato, la piscina dove è piacevole rinfrescarsi per gli adulti e diverstirsi per i bambini. La casa è nuova, è tutto esattamente come nelle fotografie. L'appartamento pulitissimo, la cucina attrezzata e i proprietari sono stati disponibili anche nel darci informazioni sulle spiagge, ristoranti etc. Grazie mille Stefano e Fulvia ci rivedremo l'anno prossimo!

• 8stung09-09-2011

Een rustig gelegen bungalow

De bungalow is keurig en voorzien van een redelijk goede keukeninrichting. De bedden waren prima en het zwembad hadden we zo goed als voor ons zelf. De tuin is gigantisch en we hebben vooral genoten van de rust. Het is een stil plek, maar als je wilt zijn Tropea en Capo Vaticano snel te bereiken. Zelf vonden wij de stranden van Capo Vaticano niet leuk. Tropea had onze voorkeur, het strand maar ook het centrum is ontzettend knus met leuke winkeltjes en mooie uitzichten. Ricadi zelf is nietszeggend. Tropea is 20 minuten rijden en Capo Vaticano nog geen tien minuten. Wij vinden de Calabrezen geen leuk volk en ze zijn zeker niet ingericht op buitenlanders. Ze spreken alleen hun eigen taal en doen geen enkele moeite je te begrijpen. Om verder iets van Calabrie te kunnen zien, moesten we aardig wat km rijden. Gerace is bijvoorbeeld een prachtig dorp en de rit ernaar toe is door bergen en bossen, een aanrader. Natuurlijk is het eten heerlijk en neem vooral een potje peperoncini mee naar huis.

• 10Chiara08-08-2011

Da ritornare

Ottima residenza, tranquilla e fuori dalla confusione, pulita, organizzata e ben curata. La presenza del giardino e del contesto permette di trascorrere una piacevole e rilassante giornata anche senza raggiungere le spiagge. Ottima accoglienza di Fulvia e Stefano, sempre disponibili e cordiali.

Appartement Villa Mimosa info

Veilig betalen met