Hotel Sunshine Club & Spa

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Sunshine Club & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sunshine Club & Spa in het Nederlands

2008

Schitterend

Fam. Peters
28-9-2008

In september 2008 zijn we hier op vakantie geweest. Hadden ergens gelezen, dat dit Hotel zeer goed was. Nu...dat was ook zo. Het mooiste waren de zonsondergangen elke avond. Goed verzorgd hotel en ook een goede keuken. Vriendelijk personeel. Aanrader... Tropea met z'n mooie stranden en ook eenheel gezellig dorpje. Ricadi zelf is vrij stil. Geen Nederalnders, Duitsers en Engelse toeristen. Heerlijk....het echte Italie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Club & Spa in Ricadi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Club & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.