Hotel Capovaticano

Hotel Capovaticano
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Capovaticano voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Capovaticano in het Nederlands

Oase van rust

dentakki
11-6-2015

Zeer mooi en rustig hotel.

Grote kamers, met WiFi.

Hotel is minder geschikt voor kinderen (weinig animatie en faciliteiten voor de kinderen)

Zeer vriendelijke service en mooie spa.

Door de zeer rustige ligging is een auto wel een noodzaak, overdekte parking gratis van het hotel. om het hotel te verlaten moet je een stijle berg met haarspeldbochten op.

Excursie naar eolische eilanden is een aanrader.

Vlakbij bootverhuur, komen de boot tot op het strand aan het hotel brengen.

Het eten is er goed, valt niets op aan te merken. Salades tijdens lunch wel een de kleine kant.

Super hotel voor wie rust zoekt

Afgelegen

CV
15-9-2012

Zéér geisoleerd hotel. Prachtig gebouw, aan prachtige kust maar zonder auto of taxi die zeer duur is, is men verplicht ter plaatse te blijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capovaticano in Ricadi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capovaticano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Capovaticano scoort een 8.4 uit 10 op basis van 2 reviews.