Hotel Nappi

ItaliëCalabriëPraia a Mare

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Nappi voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Nappi

• 10Martha van Hattem07-07-2016

Onvergetelijk

Na een steile klim langs de berghelling werden we opgewacht door de allerhartelijkste eigenaresse Linda.De accomodatie was eenvoudig en schoon.Het uitzicht over de baai van Policastro was geweldig.Geen TV wel internet. Strand en bergen goed bereikbaar met de auto. We hebben heerlijk gegeten van de verse maaltijden met veel groente uit eigen tuin,bereid door kokkin Claudia. Nog nooit zo welkom gevoeld .Geen moeite was teveel. Een ideale vakantieplek om uit te rusten en te genieten.

• 8Natasja29-08-2011

Mooie plek als je rust zoekt.

Agriturismo Nappi bestaat uit ca. 5 huisjes (voormalig schapenhokken). De huisjes zijn een paar jaar terug volledig gerenoveerd na een brand op de helling waar ze staan. Beschikken over een keuken met koelkast, badkamer met douche en toilet. Ons huisje was geschikt voor 4 personen. Ligt op 3 km van het strand maar in augustus is het bijna te druk om op het strand te komen. Wij konden de auto niet kwijt. Ligt wel in fantastische omgeving dus in voor- en naseizoen zeker een aanrader! De eigenaresse Linda kookt zeer smakelijke maaltijden (ca 5 gangen dus houd hier rekening mee) voor 25 euro pp. Huisjes liggen op een helling in de schaduw, niet makkelijk te bereiken wel koel. Er is een bubbelbad ter verkoeling aangelegd op een soort terras. Leuke maar afgelegen accomodatie, niet geschikt voor kinderen.

Hotel Nappi info

Building information