Hotel Porto Ada Villaggio Residence

Hotel Porto Ada Villaggio Residence

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Ada Villaggio Residence voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Porto Ada Villaggio Residence in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Leuk resort, maar niet voor vroege slapers.

Vandermeersch
10-8-2012

Het resort was zeker vier sterren waard. Mooi en goed onderhouden. Service heel goed en aan de receptie worden Engels, Frans, en door 1 jongeman zelfs Nederlands gesproken. Prachtig zwembad, altijd voldoende ligzetels, lekkere buffetten en een zeebriesje die de warmte draaglijk maakt. De airco in de kamer helpt ook veel om 's avonds rustig te kunnen slapen. Algemene minpuntjes waren de vuile en redelijk wilde zee en de afstand tot het stadscentrum van Pizzo (10km) waardoor een huurwagen nodig was indien men iets wou zien buiten het resort. Een auto huren bleek echter geen probleem. Persoonlijk minpunt voor ons was de luide ééntalig Italiaanse avond-animatie op het plein naast het zwembad, die duurt tot na middernacht. Hoewel we na 1 slapeloze avond wel mochten verhuizen naar een appartement op wat meer afstand van het zwembad, wat dit weer oploste.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Ada Villaggio Residence in Pizzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Ada Villaggio Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Ada Villaggio Residence scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.