Hotel Garden Resort Calabria - Rocca Nettuno Garden

Hotel Garden Resort Calabria - Rocca Nettuno Garden
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Garden Resort Calabria - Rocca Nettuno Garden voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Garden Resort Calabria - Rocca Nettuno Garden in het Nederlands

mijn slechtste vakantie

Nancy
10-9-2016

het zwembad was mooi en de kamer was proper.

Het personeel spreekt alleen italiaans alsook het animatieteam,aan het zwembad mag je per kamer 2 zetels nemen ook al ben je met drie of vier.Het eten is altijd hetzelfde, er moet bijbetaald worden voor coctails en ijsjes en de ijsjes die ze verkopen zijn dan nog geen italiaanse. toen wij aankwamen was het op het strand een vuilnisbelt het heeft dan ook 12 dagen geduurd tegen dat dit was opgeruimd.De

matras van mijn man was kapot de resors zaten eruit zelfs na zeven keer vragen nooit vernieuwd.De betalende watersporten op het strand begonnen maar op 2 augustus de dag dat wij naar huis gingen.Wat raar was na vele klachten ingediend te hebben werden wij op de hoogte gebacht dat de grote baas van touroperator belgie met het management kwam spreken en dan plots werd er vanaf de 2 de augustus de watersporten gedaan.Het team neemt dan ook een siesta van 12u tot 17u waardoor er niet veel te beleven valt.Bij aankomst mag je ook je plan trekken je wordt niet tot je kamer begeleid.en in het naar huis gaan moet je je bagage in een openbare plaats achter laten zonder bewaking.De lobby is ook geen 4 sterren waardig.En hier worden de italiaanse gasten op de eerste plaats gezet.Als je hier een week blijft valt het mischien een beetje tegen wij waren hier 14 dagen dus voor ons was het onuithoudbaar mijn man heeft op den duur op het terras geslapen op twee stoelen of op de luchtmatras die we voor onze dochter gekocht hebben omdat ze anders aan het zwembad op de grond moest liggen

Prima resort alleen eten was niet geweldig.

A. Bekkers
10-9-2013

Wij waren hier in juli met 2 gezinnen 2 weken. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is een fijn complex met een fantastisch animatie team. Die lui zijn onvermoeibaar en super aardig.

's Morgens gaan de hekjes (2) aan het zwembad om 9 uur open, er vormen zich dan al lange rijen mensen die zowat over elkaar heen struikelen om als eerste een bedje te bemachtigen.

Het eten zou stukken beter kunnen. Nu zijn wij niet de moeilijkste eters en vinden altijd wel iets wat we lusten maar dat het eten vaak lauw was moet niet kunnen. Dit was wel heel jammer.

Verder is het een aanrader, voor zowel gezinnen met jonge kinderen maar ook voor de tieners is er echt wel wat te doen. Elke dag wordt er wel een sport toernooitje georganiseerd.

Er waren bijna geen Nederlanders te bekennen!!!

jammer van de diefstal

Luc Vandoorne
2-9-2013

Aan een zonnige vakantie kwam een eind in mineur : uit onze kleerkast op de kamer werd een nieuwe doos vrouwenparfum gestolen ( gekocht op heenreis te Zaventem)!

De receptiebalie beloofde dit te zullen 'regelen' en "guest relation-dienst" zou een onderzoek instellen... Er gebeurde niets ! Zelfs geen excuses !

dit nooit meer!!

freddy gevaert
26-8-2013

Eten heel slecht! koud eten nie gekoeld en lag te zweten met vlieg erop?

Warm eten nog slechter,niet warm genoeg en alles uitgedroogd en verbrand!

dachten dat het alla carte restaurent beter ging zijn maar helaas.saladebar en dessertbuffet zelfde of in gewoon restaurent!vuilbakken in wc zaten vol en ernaast.op menukaart stond zelfs in kleine letters ,al waar een sterretje bij stond frozenprodukts waren!kamers heel klein.hadden tweede dag zelfs gescheurde handdoek in badkamer en soms ook aan zwembad. op een dag zelfs zwembad echt groen.kan nie gezond zijn!aan bar 1man voor drankjes.nog nooit meegemaakt!

Dit van mijn leven NOOIT meer

Dick aurelie
23-8-2013

Dit was de slechtste reis ooit, je gaat op reis om rust te hebben. Als je hier naartoe komt heb je alleen maar wat stress bij. Het eten was verschrikkelijk, dit zou ik niet eens aan dieren willen geven. Ik heb 2 weken op cornflakes en wortelen geleefd! En die waren nog niet eens gekuist. Zwembad was groen, niet verantwoord om daarin te zwemmen. Dit hotel verdiend geen 4 sterren zelfs geen 3, in de omgeving is er alleen pizzo voor de rest moet je 2,5 uur op bus zitten. De prijs ligt te hoog voor wat je maar krijgt en je moet voor zeer veel bijbetalen, qua sfeer: het animatie team houd dit hotel op pootjes zonder hen had iedereen al retour naar hun land gedaan. Hard brood,groen zwembad, boos personeel, geen activiteit in de buurt, al la carte is gewoon hetzelfde als hoofdrestaurant, we lagen met 4 op 1 kleine kamer en hadden nog een suite ook in mijn ogen was dit toch eerder wat anders,

Een gouden tip van me wil je een ontspannen vakantie? Lekker eten genieten ga naar ergens anders. :)

Hoe durven ze anno 2013 zoiets nog voorstellen !

Geneviève Schepens
23-8-2013

Aankomen, muf, restje van eten, ontbijt een ramp, eitje 30 min aanschuiven, brood hard, glazen vuil, drank en koffie uit machine, vies, geen airco in resto, vliegen, oud, kamers klein, indien u geen rugklachten hebt, zal u ze na deze vakantie zeker hebben! Animatie is het enige dat goed is. avondeten slecht, diepvries oud geen variatie, bedrog 100%, zwembad vuil !! water was zoals een vijver groen, pomp was stuk, randen schimmel overal, stoelen kapot, personeel tekort, all in plus een flop, ping-pong te betalen 5 euro, pijnboompittenbos vergeet het 1 pijnboom zijn oude dennen, vuil bos geen beveiliging, coctails te betalen, ijsjes te betalen, enkel aan strand is het gratis, ik en mijn dochter zijn ziek geworden, microbe in bloed, Let op, bij vertrek 227 euro nog te betalen TAKSEN - boek dit nooit !!!

Een grote tegenvaller geen aanrader

Guillaume
22-8-2013

Het eten was de grootste doorslag er is niks van aanbod bij het ontbijt het brood is altijd hard, als je eindelijk je spiegeleitje hebt zijn je vrienden al klaar met eten, geen variatie ik ben twee weken gegaan en ik heb niks speciaals gezien iedere dag hetzelfde ,ik nam een yoghurt helaas was deze beschimmeld, we hebben geluk gehad dat we op onze laatste dag nog iets lekkers kregen omdat het een feestdag was, 3 dagen was het zwembad stuk, niks heeft het hotel in deze dagen gedaan iedereen moest maar zwemmen in dit vieze groene water, het systeem van handoeken leggen is vreselijk om negen gaan de hekkens open en kan je handoeken leggen maar je mag in een rij wachten om nog plek te hebben ,als de hekkens opengaan te lopen voor plek ik voelde mij net een wild beest ik raad iedereen af om deze bestemming te kiezen een grote don't qua prijs kwaliteit, op de animatie was niets aan te merken. All in plus is niet alles inbegrepen ik snap niet waarom ik zou betalen voor een pina colada.

Viel tegen.

Koning
25-7-2013

Gezin met één kind, juli 2013. Wij hadden er ons veel van voorgesteld, zeker gezien de prijzen van dit Hotel. De ligging was goed, maar wat ons tegen viel was het eten. Veel van het zelfde en niet erg warm allemaal. Het was erg druk tijdens ons verblijf en het viel op dat er steeds meer mensen uit het oostblok kwamen. De pizzeria was wel lekker. Het strand was mooi breed, maar er dreef heel veel vuil (plastic) in het water. De koffie is wel prima te drinken. Het personeel mag wat vriendelijker zijn. Kijken erg nors en een lachje kan er met moeite af. Het complex is schoon en de zwembaden zijn prima in orde. Wel is het om 9 uur bij de hekken van het zwembad staan anders ben je te laat voor een bedje. Er zijn er niet genoeg voor iedereen. Ik vind het geen aanrader voor in het hoogseizoen.

Mooie zwembaden

Xavier
15-7-2013

Mooi weer leuk zwembad maar te wijnig bedjes. In het eten mag meer variatie. Verder was de animatie leuk maar naar een week hetzelfde. Eolische eilanden zijn aan te raden. Maar wel een mooie plek.

Mooi complex en mooie zwembaden

Piet
13-7-2013

Mooi complex mooie zwembaden. Leuke shows. Goed eten maar na 1 week wordt het eenzijdig. Restaurant aan zee te duur 15€ pp. Omgeving mooi. Dagtrips naar: Tropea, Pizzo en Eolische eilanden. Weing Nederlanders, veel Duitsers, Tsjechen en Italianen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garden Resort Calabria - Rocca Nettuno Garden in Pizzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garden Resort Calabria - Rocca Nettuno Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garden Resort Calabria - Rocca Nettuno Garden scoort een 6.93 uit 10 op basis van 63 reviews.

Acties

Acties voor Hotel Garden Resort Calabria - Rocca Nettuno Garden