Hotel Santa Lucia

ItaliëCalabriëParghelia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Santa Lucia voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 11 reviews

5.5VoldoendeScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Santa Lucia

• 3Lucia08-10-2014

minst goede hotel op 40j reizen

Voor alles moet je hier extra betalen, voor je fruitsap bij het ontbijt, een gekookt eitje of spek,wifi,... zéér verouderd hotel, kleine badkamer waarvan de kranen hard fluiten terwijl ze open staan, keukenhanddoeken om je af te drogen en een toilet dat gans de nacht loopt ! Mooi zwembad en alles is er proper, avondeten héél karig, goed hotel als je een weekje wil dieeten

• 7vidijo05-10-2011

gezellig hotel

wij verbleven in een kamer met terras en uitzicht op het zwembad, deze was aan de kleine kant. (er zijn andere en grotere beschikbaar). Het restaurant heeft een typische stijl, ons deed het denken aan de jaren 1960. ( over de gehele breedte geopend met dubbele draaideuren met daarvoor een barok terras). eten is goed maar gewoon, (avondmaal wordt aan tafel gebracht, keuzemenu uit telkens 3 mogelijkheden voor zowel voorgerecht als hoofdgerecht). Deze menu wordt 's morgens aangeboden waaruit gij uw keuze opgeeft voor 's avonds. Desserten zijn miniem samengesteld. Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam, spreken meestal enkel italiaans en een paar woorden engels, dit geeft ons echter het vakantie gevoel). Wie over een wagen beschikt kan makkelijk dit hotel als uitvalbasis gebruiken. Tropea 6 km, Pizzo +- 12 km e.d. Er is een shuttlebus van het hotel naar Tropea en het strand (meerder keren per dag).

• 5Anita Schelkens15-09-2011

Calabriä ja, dit hotel nee!!!

Zeker geen 4 sterren waard, zelfs amper 3. Enkelen van het personeel waren vriendelijk, de meesten gewoon boertig. Het eten was beneden alle peil. Soms waanden we ons in een eetzaal van een school, de obers kwamen af met karren volgeladen met borden waar 't eten van ver opgesmeten was. Die week hebben we 5 x fruit als 'toetje' gekregen! Oké dat is gezond maar wij hadden liever iets anders gekregen dan een geblutste nectarine en een zure sinaasappel(de druiven waren lekker). Dan hadden ze beter vers fruit(sap) bij het povere ontbijt aangeboden ipv fruit uit blik. We moesten zelfs 1.5€ betalen voor een gekookt eitje en 3.5€ voor 2 spiegeleieren! Nog iets dat we nog niet hadden meegemaakt: we moesten de sleutel van de kamer voor 12h bij de receptie afgeven anders werd de kamer niet schoongemaakt (nog nooit van een loper gehoord zeker). De pendelbus naar Tropea was wel interessant en het hotel was netjes onderhouden. Calabrië doen we zeker nog eens terug,hotel Santa Lucia niet !!!

• 2Koppel Italianen op vakantie24-08-2011

Dit nooit meer!

Absoluut geen 4 sterren waard! Eten fast food niveau. Badkamer met schimmel! Sowieso supplement voor zeezicht. Bevuild terras door nesten vogels. TV zo groot als een computerscherm! Kortom niet voor herhaling vatbaar in het beste geval een 3 sterren!

• 2hennes19-08-2011

Slecht hotel

dit hotel is het slechste waar we al ooit geweest zijn.het eten is slecht.ontbijten ga je 's morgens al met tegenzin. de broodjes waren in die 8 dagen waren nooit vers. we weten uit vroegere reizen dat die best lekker zijn als ze vers zijn. een gekookt eitje kost 1.50 euro. het avondmaal: spaghetti met ajuinsaus, spaghetti met aardappelen. t was een promotiereis, maar dan hebben we nog teveel betaald, dan nog gezwegen over de onvriendelijke mensen aan de receptie.

• 5Clinckspoor-Cassiman26-07-2011

dit nooit meer

aan receptie geen frans, engels, kinderanimatie italiaans gericht, geen private douche bij verlaten van het hotel.

• 8Christer Hansson23-09-2010

Hotell Santa Lucia i Tropea, Italien

Välskött hotell med läge som tyvärr kräver hotellbuss till staden och stranden. Personalen i restaurangen förstår inte mycket engelska. Kräv rum med bra havsutsikt. Totalomdömet är bra.

• 6Marianne Bruining19-09-2010

dit hotel verdient geen 4 sterren

Kleine kamer, kleine badkamer. Nu hoorden we dat er verschillende types kamers in dat hotel zijn en misschien dat wij de kleinste hebben gekregen. Wel een groot terras. Het werd goed schoongemaakt. Veel herrie van de animatie bij het zwembad 's avonds.Op het eten is er verschrikkelijk bezuinigd. Maak het een ietsje duurder en zorg dat er voldoende eten wordt neergezet. Het ontbijt was ook schandalig. Elke dag hetzelfde: 2 soorten ham, 1 soort kaas, keiharde broodjes. Als je een ei wilde, moest je 1,5 euro betalen! Wilde je 's avonds een portie meer eten? 3 euro! Veel oude en chagrijnige obers! Er zat maar 1 vrolijke tussen.

• 9Heleen van der Sluijs14-04-2010

Klasse!!!

Hotel Santa Lucia heeft ligt niet zo handig, maar het eten, de kamers, de schoonmaak en vooral het vriendelijke personeel maakt dat allemaal meer dan goed. Chapeau!!!

• 5De Bock20-08-2009

Nooit meer!!!!!!!!!!!!

Jammer genoeg is dit hotel enorm tegengevallen. Geen aanrader !!!!!!!!

We verbleven daar 1 week .(gelukkig maar 1 week!!!!!!!!!!!!!!)

Het personeel is wel heel vriendelijk ( misschien omdat ik wat Italiaans sprak), maar spreekt enkel Italiaans, enkel aan de receptie was er iemand die een beetje Engels kon.

Onze kamer was klein en de badkamer was niet altijd netjes.

We hadden zicht op het zwembad waardoor we overlast hadden van de animatie 's avonds tot 24 u.

Het zwembad is wel mooi en proper.

Maar het eten is echt niet lekker : de pasta was te doen maar de rest niet : niet warm genoeg en weing smaak , , 5 op de 7 dagen 1 stuk fruit als dessert, geen schepijs mogelijk, 's morgens moet je bij betalen voor een eitje, 1 soort croissant en dan hard brood. zelfs geen 3 sterren waard!!!!!!!!!!

Zonder auto kan je er weinig doen , enkel naar Tropea met het busje, te voet is te gevaarlijk.

Dit hotel is volledig gericht op Italiaanse gezinnen : de animatie is volledig in het Italiaans.

Hotel Santa Lucia info

• Animatie programmaAanwezig