Camping Villaggio Camping Mimosa

Kleine hotelsWeer vandaag24°14°
Camping Villaggio Camping Mimosa

2 reviews over Camping Villaggio Camping Mimosa in het Nederlands

fijne kleinschalige camping, direct aan zee

Judica
14-3-2016

Wat een oase! De camping ligt direct aan de kust, met klein schoon prive zandstrand waar de gratis ligbedjes en (wat verouderde) parasols klaarstaan. De camping heeft mooie begroeiing en ademt een fijne relaxte sfeer. Er is een klein zwembad, een restaurant en winkeltje. Iedere kampeerplek heeft een eigen (verouderde) functionele badkamer. Zeer behulpzame eigenaar die goed zijn talen spreekt. Tijdens ons verblijf werd mijn man ziek. Hij heeft ons toen erg goed geholpen. We mochten zelfs zijn vaders bloeddrukmeter gebruiken en bood zelfs aan medicijnen te betalen (!!)

Als het niet zo ver weg was, kwamen we hier graag nog eens terug.

Heerlijke plek direct aan zee

Caroline
5-7-2015

Camping mimosa ligt direct aan zee en heeft een zwembad.

Zeer goed onderhouden camping, veel planten en bloemen.

Mooie staanplaatsen onder bomen, in een kleine boomgaard of op een open veld. Sanitair is verouderd maar schoon. Er werd aan een nieuw sanitair gebouw gewerkt.

Eigenaar erg behulpzaam en vriendelijk, heeft de zaken goed geregeld, ook met her verstrekken van informatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Camping Mimosa in Nicotera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Camping Mimosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.