Landhuis La Locanda del Parco

ItaliëCalabriëMorano Calabro

We hebben een aantal aanbieders voor Landhuis La Locanda del Parco voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 5 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 5 reviews
  • 4.8Ruimte

Landhuis info

0Tonen op kaart

5 Reviews over La Locanda del Parco

• 2J Zonneveld21-07-2010

Geen locatie die een tweede bezoek waard is

Wij hebben een huisje gehuurd op deze Agriturismo; het was koud, klam, vochtig, donker en benauwd. Waarschijnlijk was het al het hele seizoen niet gebruikt. De keuken bestond uit een kast waarin een wasbak en een tweepitsgasstel was aangebracht. Er waren geen pannen aanwezig. Voor iedere deuropening moest je bukken. Het tuinmeubilair was in geen vijf jaar schoongemaakt. De rieten buitenmeubeltjes vielen van ellende uit elkaar. Maar de grootste klacht was dat het gewoon vies, klam, vochtig en donker was. Ga ook zeker niet eten; je krijgt een gigantische maaltijd voor een veel te hoog bedrag; geen menukeuze. Voor hetzelfde bedrag kan je twee tot drie keer eten op andere locaties in de omgeving.

• 9Stulka08-08-2008

Sfeervolle & unieke accomodatie!

Prachtig landhuis, schone kamers, zalig eten en heerlijke wijn. Voeg daar lieve en gastvrije mensen en een prachtig zwembad aan toe en het feest is compleet. Hier proef je echt Italïe.

• 7Leon26-05-2008

La Locanda Del Parco is een hele bijzondere plek. De eerste dag hebben we er met verbazing rondgelopen. Overal, maar dan ook echt overal vind je prullen, decoratie en tal van andere troepjes. Je raakt er niet uitgekeken. Wa hadden de suite. Een ruime kamer ingericht met antieke meubels. De kamers zijn goed schoon.

Het eten is echt heerlijk. De mensen daar doen er alles aan om het zo aangenaam mogelijk te maken. De bijzondere inrichting hebben wij zeker niet als negatief ervaren, het was wel grappig. Wij hebben er een heerlijke tijd gehad en vinden het een aanrader.

• 3Paul13-01-2008

Het is alsof je rondloopt in een een rariteitenkabinet. Het is ook erg donker en koud in dit bio-agriturismo. Het bied niet de typisch Italiaanse charme, waarvoor wij juist naar Italie gaan. Het zwembad is buiten gebruik, althans eind september zag het eruit alsof het maanden niet gebruikt was, dus ik betwijfel of dit in de zomer open is. Ook vond ik de service erg tegenvallen, aangezien het volle pond voor een compleet menu (anti pasto, primo, secondo, dolce, cafe) berekend werd voor alleen 1 antipasti. Het eten was verder niet lekker, wat sporadisch voorkomt in Italie. Kortom, we gingen met een ontzettend slecht gevoel weg uit dit bio-agriturismo, en het was het tegenovergestelde wat we van een verblijf in Italie verwachtten.

• 8Henny Tielrooy30-09-2007

Dit landhuis ligt even buiten Morano en is ingesteld op natuurproducten die zelf worden verbouwd en genuttigd bij het avondeten. er is een leuk zwembad voor de gasten achter het huis en zodoende een leuke uitvals basis om de omgeving en ParqPollino te bezoeken.

Landhuis La Locanda del Parco info

Veilig betalen met