Hotel Estella Club

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°8°
3,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Estella Club voor je op een rij gezet:

Laatste review

Wij zijn net terug van dit 4* hotel. Deze 4 sterren vinden wij er helaas niet in terug, voor ons was het een kleine 3* waard. Er was ons een ruime hotelkamer beloofd, maar kregen een klein 1kamer appartement met mini-balkon. Maar ach, je bent toch niet de hele dag 'thuis' dus vooruit. Het hotel was inclusief ontbijt, diner+wijn. Het 1e ontbijt werd ons helaas geweigerd omdat we 5 minuten te laat waren(we hadden nog geen tijden van de receptie ontvangen dus konden wij dit niet weten). Service moeten ze nog een beetje leren daar. Het diner was ook niet geweldig. Je kon 19.30-21.30 eten, maar als je later dan 20.30 kwam, was er bijna niets meer van het buffet over, en werd er zo min mogelijk aangevuld. Dat waren de minputen. Ligging aan het prachtige strand was verder prima, het zwembad was heerlijk en indien je met de auto bent heb je alle mogelijkheden om de omgeving te verkennen.

Kenmerken

2008

Wij zijn net terug van dit 4* hotel

Jennifer
3-7-2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estella Club in Montepaone Lido , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estella Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.