Hotel Miramare

Kleine hotelsWeer vandaag30°22°
Hotel Miramare

We hebben een aantal aanbieders voor Miramare voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Miramare in het Nederlands

2007

Hotel Miramare ligt aan de boulevard en is met zijn prive

Henny Tielrooy
16-9-2007

Hotel Miramare ligt aan de boulevard en is met zijn prive strand voor de deur en glasheldere zee waar de plaatselijke visser zijn vangst lost even naast het prive strand en het gelijk verkoopt aan de boulevard.Het is een heerlijke plaats om uit te rusten en hier zijn bijna geen toeristen.In een klein restaurantje aan de boulevard die in de avond is afgesloten voor auto verkeer is het heerlijk eten met alleen een italiaanse kaart.

Gereisd Met partner in Sun Sep 16 2007 15:46:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramare in Marina di Gioiosa Jonica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.