Appartement Vista Sila

Appartement
Appartement Vista Sila
8,5

2 reviews over Appartement Vista Sila

this is a lovely, small but perfectly formed residential complex minutes from Caulonia Marina and the promenade and beach. Only 36 apartments .

Nor big on facilities but has a nice pool

italy the real deal

john
11-4-2011

lovely small town with rustic feel charming people all facilities within walking distance great restaurants train bus services although better train service at roccella 10 k away by bus or taxi good night life on lungomare awith play areas for children great coffee shops gelaterias car hire not essential.Old caulonia ie cauolonia supeeriore a must approx 10 on a mt top inland medieval untouched in original condition geunine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vista Sila in Marina di Caulonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vista Sila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vista Sila scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.