Hotel Baia Degli Dei Beach Resort

3 reviews over Hotel Baia Degli Dei Beach Resort in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Claudia Wever,
23-7-2018

Dit hotel is duidelijk niet ingericht op niet-Italiaanse gasten. Deze lijken als een soort opvulling gezien te worden wat geen welkom gevoel geeft. Het personeel spreekt vrijwel geen Engels of Duits. Informatievoorziening is ronduit slecht, bij aankomst krijg je een kamersleutel, de rest moet je zelf uitzoeken Animatie was er wel alleen bij ons niet bekend. Het eten is elke dag naganoeg hetzelfde: pasta, vis en (koude) pizza. Frites of aardappels zijn schaars, nogmaals, het is volledig ingericht op Italianen.

Wat is er dan wél goed? Het is een mooi hotel, park wordt goed onderhouden. De kamers zijn ruim en schoon. Er is voldoende ruimte bij de zwembaden en op het privé strand.

Om uitstapjes te maken moet je rekenen op minimaal een uur rijden. Een auto is onmisbaar hier.

De feiten op een rijtje klinken negatief, maar uiteindelijk is vakantie wat je er zelf van maakt. Wij hebben hier toch een fijne vakantie gehad.

super accomedatie

coronadoro
25-6-2012

goede service geen handoekke leggers werd goed op gelet genoeg bedden zowel aan zwembad als op prive strand eten perfekt

echt een aanrader

nooit meer!!

visser
22-7-2011

mooi resort maar personeel spreekt geen engels, met handen en voeten duidelijk maken wat je bedoelt

- eten slecht / veel vis elke dag pasta / geen friet of aardappeltjes / vlees vet

- vooraan het strand voor suites anders 100m lopen met je kids

- badmuts op int zwembad

- 1 straatje voor te winkelen savonds, de rest om 9 uur dicht en smiddags ook

- ontbijt tpt 9.30 maar om 9 uur al opruimen

- animatie helemaal italiaans

- all in slecht geregeld

- geen ijs bij het all. incl

15 dagen geboekt, na 5 dagen na huis gegaan ::::

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Degli Dei Beach Resort in Le Castella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Degli Dei Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.