Vakantiepark Serenè Village

KinderhotelWeer vandaag19°15°

Onvoldoende

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen2,0

We hebben een aantal aanbieders voor Serenè Village voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Serenè Village in het Nederlands

Met oudere kinderen

Vermijd dit park

cohlen
1-8-2013
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

Als u geen italiaan bent dient u ten alle tijden dit park te vermijden! Tegen schandalige prijzen wordt u opgesloten in hele kleine kamers met een postzegel tuintje waar je met goed fatsoen niet kunt zitten! Zeer lawaaiige animatie met Italiaanse shows! Eten in vreetschuren, uit de gaarkeuken, tussen grote groepen scholieren! Prachtig strand maar voor NL alleen nog stoelen op de laatste rij! Omgeving droog en dor. Na alle klachten van ons en andere hollandse gasten kan ik mij niet voorstellen dat er nog touroperators zijn die deze bestemming aanbieden!! Schande !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Serenè Village in Cutro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Serenè Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.