Camping Villaggio Thurium

Kleine hotelsWeer vandaag12°4°
Camping Villaggio Thurium
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Thurium voor je op een rij gezet:

Laatste review

mooie camping/villagio

Wendy,
18-7-2008

Hebben hier in juni 2004 in een huisje gezeten. Het is over het algemeen een mooie camping/villagio. Huisjes zijn mooi, maar eenvoudig. De prijzen in het voorseizoen zijn te betalen, maar weet niet of dat in het hoogseizoen ook wel het geval is.

Camping zelf ligt midden in het bos (vrij donker allemaal). Verder zijn er veel sportmogelijkheden op de camping. Zwembad was voor ons gratis, alleen voor de campinggasten was dit niet het geval. De prijzen die ik heb gezien zijn behoorlijk hoog.

Het strand is mooi (hadden zelf geen bijzonder weer) en wij hadden stoeltjes op het strand staan.

Strand lijkt veel op de adriatische kust en is geheel anders dan de kant van Briatico waar je rotsen in de zee hebt. De omgeving vond ik redelijk, persoonlijk gaat mijn voorkeur meer uit naar de kant van Briatico. Het Silva gebergte is mooi.

Kenmerken

2008

mooie camping/villagio

Wendy
      18-7-2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Thurium in Corigliano Calabro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Thurium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.