Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

54 Reviews over Il Salice

• 9Danielle23-09-2020

Leuke eenvoudige camping/park. Zeker niet te groot

Typisch Italiaanse camping direct aan zee met gratis ligbedden en parasol. Ze hebben diverse soorten stacaravans zo is er voor ieder wat wils. Het resort heeft ook diverse appartementen en een prachtig zwembad waar je heerlijk kunt vertoeven. Het restaurant is buffet en er is een pizzeria waar je eventueel ook kunt afhalen. Het supermarktje heeft een kleine voorraad en is beperkt open. Maar in de buurt zijn er diverse grote supermarkten te vinden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7marija13-12-2016

geen prettige camping, maar heeft toch zijn charme

na een hevige regenbui, camping modder-zwembad. tot je enkels in het water. wij zaten in een italiaans straatje met schreeuwende italianen tot laat en water gevechten van jong tot oud(50-60) en karaoke naast ons tot 2 uur s nachts. hebben gelijk een andere plaats gevraagd. 1ste caravan perfect. 2de caravan veel minder, maar eindelijk rust. zwerfhonden en katten zie je bijna niet meer. worden op last van eigenaar camping dood geschoten. italianen geven zwerfkatten ook te eten. mentaliteit veranderd gelukkig. wij hadden iets met het gasstel. hebben het doorgeven,maar hebben het zelf opgelost met behulp van internet. volgende dag kwamen ze kijken. zelfs iemand kwam ongevraagd naar de douche en de keuken kijken. probeer italiaans te praten, en er gebeuren wonderen. vooral in de winkeltjes. koffiebar personeel heel onvriendelijk. koffie niet lekker. maar we gaan dit jaar weer in sept. de italianen zijn heerlijk relaxt en hebben zeeen van tijd voor alles en iedereen. Voor ons is dat vakantie.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5frejovlie24-06-2014

Deze camping nooit meer!!!!!

De camping hoort bij "Il Salice Resort" en hangt er een beetje bij. Wij hadden een mobilehome gehuurd via touroperator. Deze voldeed niet aan de door touroperator opgegeven specificaties. Lekkende douchebak, niet goed schoongemaakt, overal mieren en dit gebied stikt van de muggen wij zij echt lek gestoken ondanks "deet en authan". Op de camping lag veel zwerfvuil. Ons advies ga niet naar deze camping toe.Er was in de periode dat wij er waren al luide muziek bij zwembad en bar dus dat word wat tijdens het hoogseizoen. Veel Italianen vanwege de appartementen die er te huur zijn.

• 4LeikaBen08-10-2013

Urlaub in der Nachsaison

Wir waren in einem Mobilheim vom ADAC. Dieses ist auch schon in die Jahre gekommen. Geschirr und Besteck musste erst angefordert werden, da dieses nicht komplett war. Ist eben nicht sehr angenehm wenn man ankommt und erst alles anfordern muss. Der wöchentliche Wäschewechsel funktionierte auch erst nach Aufforderung. Das jetzt schon Schimmelflecken in der Küche und in den Duschen vorhanden sind, muss unbedingt etwas gemacht werden. Duschen waren der Zeit nicht entsprechend ausgestattet und auch nicht sauber. Wir hatten 2 Badezimmer. In einem dieser Badezimmer war der Gestank fast unerträglich. Moskitonetze mussten wir auch anbringen, da diese nicht vorhanden waren. Grund dass wir 4 Wochen geblieben sind waren: Das Meer, der Strand, die Ruhe und natürlich das Wetter. Auch die Terasse bei dem Mobilheim war schön. Mücken auf der Terasse waren sehr unangenehm. Was wir nicht verstehen ist, dass dieser Platz 4 Sterne hat. Auch die Mobilheime vom ADAC sind keine 4 Sterne wert.

• 3Staat v/h sanitair
  • 7Lidwien Kok07-08-2013

Niet boeken

Caravan was incompleet, vies en oud. Kapotte stoel en na 2 dagen kregen we een nieuwe stoel. Invertarislijst klopte totaal niet met brochure. Geen eigen medewerkers, maar een receptie van het totale park die ons probeerde te adviseren.

• 2Staat v/h sanitair
  • 7Dico van Ginkel28-07-2013

Leuke camping in zuid Italie

Voor een vakantie in zuid italie is dit een leuke plek , ook voor gezinnen met ouder kinderen. De combinatie van een mooi strand wwar je vanaf de camping zo oploopt naar je eigen parasol en ligbedje en het mooie zwembad is super. 's avonds vanaf negen uur gaat de animatie los, alleen alles in het italiaans .... Met een leuk enthousiast team. De plaatsen van de stacaravans is mooi in de schaduw , van vacansesolei met veranda. Op 1 km een grote supermarkt en Corigliano op slechts 10 min. rijden.

Echter buiten de camping het echte zuid italie, veel rommel langs de weg....maar leuk om een keer geweest te zijn.

• 6Staat v/h sanitair
  • 1W.van der giessen10-10-2012

nooit meer

in het naseizoen werden er roemeense, marokkaanse en andere al dan
    niet vluchtelingen die een onveilig gevoel aan ons gaven.Camping en woonmobielen gaven een verwaarloosde en uitgeleefde indruk.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Carin28-08-2012

Super camping!

Perfecte camping ook voor onze pubers. Zij willen volgende jaar weer naar Il Salice. Veel animatie voor groot en klein. Wij zaten in een mobilhome met houten veranda, schoon en netjes. 1x per week schoon beddengoed was inclusief. Je loopt van de camping zo het strand op waar 2 ligbedden en een parasol voor je klaar staan. Tot laat wel muziek op de camping te horen, maar niet storend (wel gezellig).

• 7Staat v/h sanitair
  • 10FRANCESCO21-08-2012

UNICO

SONO 30 ANNI CHE VADO IN QUESTA OASI DI PACE...MARE PULITO,VILLAGGIO COMPATTO,TUTTO A RAGGIO STRETTO.....INSOSTITUIBILE

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8sandra_peek03-10-2011

Verzorgde camping met veel faciliteiten

Deze camping ligt direct aan zee wat voor ons veel waard was. Strandbedjes zijn gratis voor campinggasten en het strand en water is erg schoon. Dat is op sommige andere plekken in Calabrie wel anders. We hadden een ruime stacaravan, groot genoeg voor 4 pers. Mijn ouders zaten iets verderop op de camping in een caravan ruim genoeg voor 6 pers!! Schoon, compleet inventaris, goede bedden (matrassen!!), heerlijke douche met volle straal en warm water. Alle caravans op deze camping hebben een houten veranda (ideaal voor onze 2 kleine kids). De mobilehome stond onder pijnbomen wat juist in deze periode wel de nodige 'rotzooi' gaf. Fijn zwembad, goede pizzaria (tegen erg vriendelijke prijzen). Winkel op het park behoorde om 08.30 te openen, maar was altijd later!! Groot winkelcentrum bevindt zich echter op 5 min rijden. Directe omgeving is echter niet erg spectulair. Aanrader zijn de modderbaden op half uurtje rijden.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar