Camping Il Salice

Camping Il Salice
6,8

Laatste review

na een hevige regenbui, camping modder-zwembad. tot je enkels in het water. wij zaten in een italiaans straatje met schreeuwende italianen tot laat en water gevechten van jong tot oud(50-60) en karaoke naast ons tot 2 uur s nachts. hebben gelijk een andere plaats gevraagd. 1ste caravan perfect. 2de caravan veel minder, maar eindelijk rust. zwerfhonden en katten zie je bijna niet meer. worden op last van eigenaar camping dood geschoten. italianen geven zwerfkatten ook te eten. mentaliteit veranderd gelukkig. wij hadden iets met het gasstel. hebben het doorgeven,maar hebben het zelf opgelost met behulp van internet. volgende dag kwamen ze kijken. zelfs iemand kwam ongevraagd naar de douche en de keuken kijken. probeer italiaans te praten, en er gebeuren wonderen. vooral in de winkeltjes. koffiebar personeel heel onvriendelijk. koffie niet lekker. maar we gaan dit jaar weer in sept. de italianen zijn heerlijk relaxt en hebben zeeen van tijd voor alles en iedereen. Voor ons is dat vakantie.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

46 reviews over Camping Il Salice in het Nederlands

Deze camping nooit meer!!!!!

frejovlie
24-6-2014

De camping hoort bij "Il Salice Resort" en hangt er een beetje bij.

Wij hadden een mobilehome gehuurd via touroperator. Deze voldeed niet aan de door touroperator opgegeven specificaties. Lekkende douchebak, niet goed schoongemaakt, overal mieren en dit gebied stikt van de muggen wij zij echt lek gestoken ondanks "deet en authan".

Op de camping lag veel zwerfvuil. Ons advies ga niet naar deze camping toe.Er was in de periode dat wij er waren al luide muziek bij zwembad en bar dus dat word wat tijdens het hoogseizoen. Veel Italianen vanwege de appartementen die er te huur zijn.

Niet boeken

Lidwien Kok
7-8-2013

Caravan was incompleet, vies en oud. Kapotte stoel en na 2 dagen kregen we een nieuwe stoel. Invertarislijst klopte totaal niet met brochure. Geen eigen medewerkers, maar een receptie van het totale park die ons probeerde te adviseren.

Leuke camping in zuid Italie

Dico van Ginkel
28-7-2013

Voor een vakantie in zuid italie is dit een leuke plek , ook voor gezinnen met ouder kinderen. De combinatie van een mooi strand wwar je vanaf de camping zo oploopt naar je eigen parasol en ligbedje en het mooie zwembad is super. 's avonds vanaf negen uur gaat de animatie los, alleen alles in het italiaans .... Met een leuk enthousiast team. De plaatsen van de stacaravans is mooi in de schaduw , van vacansesolei met veranda. Op 1 km een grote supermarkt en Corigliano op slechts 10 min. rijden.

Echter buiten de camping het echte zuid italie, veel rommel langs de weg....maar leuk om een keer geweest te zijn.

nooit meer

W.van der giessen
10-10-2012

in het naseizoen werden er roemeense, marokkaanse en andere al dan

niet vluchtelingen die een onveilig gevoel aan ons gaven.Camping en woonmobielen gaven een verwaarloosde en uitgeleefde indruk.

Super camping!

Carin
28-8-2012

Perfecte camping ook voor onze pubers. Zij willen volgende jaar weer naar Il Salice. Veel animatie voor groot en klein. Wij zaten in een mobilhome met houten veranda, schoon en netjes. 1x per week schoon beddengoed was inclusief. Je loopt van de camping zo het strand op waar 2 ligbedden en een parasol voor je klaar staan. Tot laat wel muziek op de camping te horen, maar niet storend (wel gezellig).

Verzorgde camping met veel faciliteiten

sandra_peek
3-10-2011

Deze camping ligt direct aan zee wat voor ons veel waard was. Strandbedjes zijn gratis voor campinggasten en het strand en water is erg schoon. Dat is op sommige andere plekken in Calabrie wel anders. We hadden een ruime stacaravan, groot genoeg voor 4 pers. Mijn ouders zaten iets verderop op de camping in een caravan ruim genoeg voor 6 pers!! Schoon, compleet inventaris, goede bedden (matrassen!!), heerlijke douche met volle straal en warm water. Alle caravans op deze camping hebben een houten veranda (ideaal voor onze 2 kleine kids). De mobilehome stond onder pijnbomen wat juist in deze periode wel de nodige 'rotzooi' gaf. Fijn zwembad, goede pizzaria (tegen erg vriendelijke prijzen). Winkel op het park behoorde om 08.30 te openen, maar was altijd later!! Groot winkelcentrum bevindt zich echter op 5 min rijden. Directe omgeving is echter niet erg spectulair.

Aanrader zijn de modderbaden op half uurtje rijden.

nooit meer

Nico Louter
30-8-2011

verschrikkelijke herrie tot diep in de nacht van naastgelegen strandtent. camping zelf was ok. veel drukte van napoletanen, zoals dat bij zuid-italie past. behoorlijk groot animatieteam. goed zwembad, barretje. mooi strand met bedjes en parasol. omgeving nogal industrieel. goed restaurantje in de buurt. warm water in caravan was er nauwelijks.

deel 2: Erg leuk

rizzo
16-8-2011

's Ochtends kan je tennisles krijgen van 09.30-10.30 voor de kinderen, een uurtje later de ouderen. Ook wordt er veel voor de kinderen georganiseerd (voetbalwedstrijden, spelletjes op het strand en zwembad) En om 16.30 staat de miniclub paraat!

Zwerfhonden hebben wij absoluut niet gezien of gehoord, ook de stank of vuil niet geroken of gezien. De ligging is wat saai, in een zona industriale maar daar heb je absoluut geen last van en als je op de camping zit merk je daar niets van. Er zijn wel genoeg dingen om te zien (Sibari, Corigliano Calabro zelf, en het mooie natuurpark.)

Het sanitair is prima. Gratis warm water douches in een gebouw en een speciaal kindergedeelte met douches op verschillende hoogtes en badkuip geintegreerd in een werkblad in een ander gebouw. Ook de miniwctjes ontbreken niet. Ja er is een spiegel weg maar ach....

Wij zijn absoluut geen kampeerders maar hebben het op deze camping echt naar ons zin gehad en is ons inziens wel een aanrader! Buon divertimento.

Erg leuk!!

anu
      14-8-2011

We hadden via Touroperator een mobil home geboekt. Door de reacties op Zoover hadden we toch veel twijfels. Bij aankomst waren die weg. Met een Tomtom is de camping goed te vinden. Ontvangst prima met drankje en iemand die onze stacaravan wees (Girasole) Klein maar compleet en geen gebreken. Strand was erg mooi, de 1ste dag zijn we naar de bagnino gegaan die ons vertelde welke parasol met stoel en bed voor ons waren (bij prijs inbegrepen) We hebben hier niet veel gebruik van gemaakt want onze kids (9 en 7 jaar) vonden het zwembad te gek! Badmuts verplicht, strenge badmeester en lekker om in te spelen want diepte is max. 1.40. Genoeg ligbedden met parasol. Animatieprogramma was gevarieerd en leuk. Elke avond babydance, daarna een show (elke avond wat anders) en vanaf 23 uur dansen. Duurde wel lang tot 01.00-01.30. Daardoor was het 's nachts wat lawaaierig, wij stonden erg dichtbij het theater maar als je de hele dag vermaakt ben slaap je daar wel doorheen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Il Salice in Corigliano Calabro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Il Salice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.