ItaliëCalabriëCatanzaroBed & Breakfasts CatanzaroBed & Breakfast Santacinnara Azienda Agrituristica

Bed & Breakfast Santacinnara Azienda Agrituristica

ItaliëCalabriëCatanzaro
9FenomenaalScore uit 1 review
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Santacinnara Azienda Agrituristica

• 9Sandra Peek29-09-2011

Rust, privacy en het échte La Dolce Vita gevoel

Nabij Catanzara in Soveria Simeri ligt de geweldige accommodatie van de Familie Fratto. Na een lange reis met twee kleine kids zijn we enorm fijn welkom geheten door de eigenaren. Ruim een week hebben we verbleven in 1 van de 8 gastenverblijven die weliswaar sober ingericht zijn, maar sfeervol en voorzien van alle gemakken (incl compleet ingerichte keuken met oven én buitenkeuken). Het terrein is netjes verzorgd en heeft een grote verzameling aan dieren en groen. Het fruit en de noten konden rechtstreeks van de boom geplukt worden en onze 2 jongens hebben genoten van de aandacht, van het zwembad, de beesten, de ruimte en het buitenleven. Voor Marjolina, Nana en hun dochter Carolina was niets te veel. Wij hebben mede dankzij hun geproefd van het echte Calabrië / Italië. In de nabije omgeving is voldoende te doen en te ontdekken. Het vliegveld Lamezia Terme ligt op een kleine 40min rijden en met een goedkope vlucht heb je hier een geweldige vakantie, ook buiten het seizoen!!

Bed & Breakfast Santacinnara Azienda Agrituristica info

Veilig betalen met