Appartement Agriturismo Castellaci

AppartementWeer vandaag28°20°

1 review over Appartement Agriturismo Castellaci in het Nederlands

Zeer oud castellaci. Enorm veel sfeer.

Joost en Meike
15-11-2009

Afgelegen olijfgaard op een gigantisch landgoed. Vriendelijke eigenaren. Zeer rustig gelegen. Simpele maar goede appartementen en een zeer fijn zwembad met fantastisch uitzicht. Supermarkt is binnen rijdbare afstand. Leuke restaurants moet je goed zoeken en liggen wat verder weg. Maar zelf koken met de mooie italiaanse producten is zeker geen straf. Verse groenten en kruiden zijn gratis in de tuin te plukken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Castellaci in Catanzaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Castellaci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Castellaci scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.