Appartement Villaggio Old River

Italië, Calabrië, Capo Vaticano

7Goed

• 6.8Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Old River voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Villaggio Old River

• 8Martijn & Wendie20-07-2011

Mooi appartementencomplex van een super familie!

Voor de 2e keer in Old River geweest, was weer super! Nog steeds erg mooi, zeer net appartementencomplex, met prachtig aangelegde tuin en zeer aardige familie! De pizza's die Rosa maakt zijn nog steeds erg lekker! :-) Dit keer ook excursie "Stromboli by night" gedaan, bij de receptie geboekt, goed geregeld en erg mooi! Ook vele mooie strandjes in de omgeving bezocht. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Rob31-08-2010

Perfect voor rust

Wij zijn net terug van 8 dagen 'Old River'. Het ziet er allemaal erg leuk uit. Het personeel is vriendelijk en gezellig, maar wel erg Italiaans gericht. Vrijwel alle gasten zijn ook Italiaans. De eigenaresse (?) spreekt wel redelijk goed Engels. Verder liggen de appartementen 300 m. van een privéstrandje. Erg knus dat strand, maar verder prima. Wij misten een dorpje of gezellig pleintje om 's avonds te vertoeven. Als je geen auto hebt kun je eigenlijk alleen maar bij het zwembad of op het strand liggen. Minpunt voor ons was dat de prullenbak helemaal niet geleegd werd, de bedden geen enkele keer zijn opgemaakt en het poetsen in de kamers niet gebeurde. Maar wat prijs/kwaliteit betreft scoren ze goed.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8H. Sligman09-01-2008

wij hebben eind augustus en begin september onze vakantie doorgebracht in Villagio Old River. We moeten zeggen dat we daar een prima tijd hebben gehad. Eten was goed. Appartement was schoon en de slaapkamers waren ruim. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje was het strand. Er zijn overigens genoeg strandjes in de buurt waar het perfect is. Wat ons betreft een aanrader

Gereisd met familie in januari 2008

• 7P. van den Herik22-08-2007

Het welkom pakket hebben we niet gehad ,ook niet nadat we de hostes hadden ingelicht,ik weet niet of jullie dit als nog recht trekken.De kluis was een envelope die in een lade werd gelegt ,dus kwam bij mij niet echt betrouwbaar over.En misschien is het een vermelding waard dat je voor de airco flink extra moet betalen.En ja de taal alleen italiaans en geen engels, maar dat was een uitdaging.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Martijn&Wendie04-07-2007

Het appartement (nr 208) vonden wij erg mooi, heel netjes en zeer ruim! Het heeft een leuk terras waar je heerlijk kunt zitten. Restaurant is erg goed, de pizza gemaakt door Rosa zijn heerlijk en de pasta is ook erg de moeite waard. Het strand bij de accommodatie is ideaal omdat er stoelen en een parasol van de acco zijn. Maar even verderop zijn mooiere stranden, leuke baaitjes en een erg heldere blauwe zee! We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd in juli 2007

• 5E. Kahlman03-12-2006

Voor je rust hoef je hier niet te komen, gedurende de gehele dag (met onderbrekingen voor lunch en diner) is er een animatieteam aanwezig. Dit levert m.n. in de avonduren (tot 24.00u) veel overlast op, de volumeknop staat helemaal open. Zelfs met alle ramen, deuren en luiken dicht is het nog te horen. Bij navraag bij de hostess werd ons verteld dat aan het einde van onze 1e week (begin sep.) het animatieteam zou stoppen, maar dat ging toch op eigen initiatief door. Veel Nederlanders bleken deze zomer vertrokken te zijn hierdoor, de directeur trok zich hier echter niets van aan. Het complex zelf is mooi aangelegd en de appartementen netjes, maar eenvoudig ingericht. Wel erg gehorig, je kunt bijna alles van je buren horen. De ligging langs de weg kan ook herrie opleveren. Het personeel spreekt inmiddels prima Engels en we werden bij aankomst verwelkomd door leden van het animatieteam. Jammer, het heeft potentieel, maar wij zijn halverwege vertrokken. Geen aanrader!

Gereisd met familie in september 2006

• 4Karin03-10-2006

Ontvangst bij receptie was slecht. Alleen Italiaans en geen uitleg het complex. De kamer was niet schoon en erg sober. De bedden zijn hard. Het ontbijt was erg slecht: geen vers brood. Keuze uit twee soorten hartig beleg en 3 soorten zoet beleg. Zwembad tussen 12.30 en 16.00 uur gesloten, erg vervelend als je met jonge kinderen bent! Het strand is ong 10 min lopen, maar is erg klein, oude bedjes en erg gevaarlijk. Er ligt veel afval (glas ed) en de zee loopt erg snel af. De stroming is vrij sterk. Het complex is vrij goed bereikbaar. Nadeel is dat het aan een drukke weg ligt en ver van alle dorpjes. Zorg dat je een huurauto hebt! Avondeten is wel goed en niet duur. Trophea is dichtbij en leuk. Het animatieteam was wel erg leuk. Kortom: Wil je naar Calabrië: kies een ander complex in de buurt van Trophea. Misschien iets duurder maar geloof me dat heb je er wel voor over.

Gereisd in oktober 2006

• 8Jojanneke11-08-2006

Kamers zijn simpel (op zijn Italiaans!) ingericht, maar wel schoon. Balkonnetje is klein, maar voor twee personen wel te doen. Complex ziet er erg mooi uit, tuin is goed verzorgd. Ontbijt was (weer op zijn italiaans) magertjes, maar het diner daarentegen was erg lekker. Minpuntjes: personeel spreekt geen engels en zijn niet al te vriendelijk. Strand aan het complex is niet het mooiste, maar rijdt je 10 minuten, dan waan je je op de Caribbean. Verder in de omgeving veel cultuur en natuur. Voor ons de reden om dit jaar weer terug te gaan met Old River als prima uitvalsbasis!

Gereisd in augustus 2006

• 7hintzen31-07-2006

Gezellige kleinschalige accomodatie met veel italianen. Vriendelijk personeel, netjes, schoon en goed onderhouden. Wel erg veel herrie. Van 10 uur in de ochtend tot 24 uur in de avond entertainment met microfoon (hard) en discomuziek. Omdat de accomodatie relatief klein is valt hier niet aan te ontkomen. Veel nederlanders vonden het te luidruchtig. Vooral ook omdat men het niet verwacht had, na een paar dagen 'wende' het.

Gereisd met familie in juli 2006

• 9Patricia30-07-2006

Leuke appartementen met een mooie tuin met zwembad. Het is nu verplicht om badmuts te dragen en eigenlijk is het zwembad tussen 12.30 en 16.00 uur gesloten. Ze maken wel een uitzondering als je hier om vraagt, als je maar rustig bent.

Het restaurant is erg goed, alleen snappen ze niet dat je de gangen graag na elkaar hebt en nu tegelijk.

Leuk animatieteam, al was de belangstelling hiervoor niet zo groot. Dus of ze dat volgend jaar nog doen? Nu deden ze alles wat wij of de kinderen maar wilden.

Met de auto ben je zo in Tropea waar hele goede restaurantjes in smalle straatjes zitten. Verder onderweg ook voldoende mogelijkheden.

Verder is een dag naar aquapark aan te raden, vraag wel kortingsbonnen bij receptie.

Supermarkt is op 300 meter, waar ze ook vers brood verkopen. Als je het vraagt kun je het ook in het restaurant vers ophalen.

Geweldige vakantie gehad hier.

Gereisd in juli 2006

Appartement Villaggio Old River info