Hotel Residence Sciaron

ItaliëCalabriëCapo Vaticano

7GoedScore uit 3 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering

0Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

3 Reviews over Residence Sciaron

• 6Peter Bragt23-08-2009

Oude meuk, wel goed eten.

We zaten in een tweekamer appartement in losstaand bijgebouw van hotel Sciaron. Ongelooflijk mooie omgeving en aardige Italianen. Appartement was in een rijtje van 8. Geen airco. Sober ingericht. Plastic tuinstoeltjes en tuintafel aanwezig. Wel goede bedden. Verstopte douche-afvoer is niet gerepareed in de periode dat we er zaten, ondanks melding bij de receptie. Elektrische veiligheid spiegelverlichting douche schiet tekort. Kortom: appartementen zijn dringend aan renovatie toe. Geboekt via Arke. Half pension. Eten was prima/ Maar wel dringen, omdat de saladebar niet werd aangevuld. Overigens Calabrie is wel geweldig!!.

• 9B. Visser20-08-2008

Perfecte bestemming voor onontdekt Italia

Ons appartement was in een rijtje op begane grond. Perfect terras met grasveld ervoor. Voldoende ruimte in appartement, woonkamer met keuken, 2 slaapkamers en ruime badkamer. Algemene indruk van complex was goed. Gratis tennisbanen overdag.Hotel en zwembad lagen op ± 150 mtr.afstand. Perfect, geen last van muziek. Animatie vnl.op de italianen gericht. Strand bereikbaar met pendelbus of eign vervoer.Mooie baai met diverse restaurants.Perfecte bestemming voor het onontdekte Italia.

• 6W. Hofman29-01-2008

Mei 2007 Ons appartement lag op de begane grond. In het complex was slechts een ander appartement verhuurd ( boven ons gelegen). Overige gasten waren in het hotel. Heerlijk rustig! In het hoogseizoen wil ik hier echt niet zijn. Er is geen woonruimte! Bij binnenkomst sta je in een klein keukentje waarna je in een wat breder stukje komt, zgn. de woonkamer?? Hier komen de deuren van de slaapkamers (2) en badkamer uit. Er stond hier een slecht zittende slaapbank en een kastje. Gelukkig was het weer goed. We aten vooral op het terras of grasveld! Een auto is wenselijk! Afstand naar strand is wat ver en je moet terug geen moeite hebben met de helling op te lopen! Wij hebben veel met de auto rondgetourd. Leuk om een relatief onbekend stukje Italie te leren kennen! Het vakantieseizoen was tijdens ons verblijf nog niet echt begonnen.

Hotel Residence Sciaron info

Veilig betalen met