Appartement Arcobaleno

ItaliëCalabriëCapo Vaticano

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Arcobaleno voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over Arcobaleno

• 8Jolanda09-05-2016

Heerlijke week

We zijn net terug van een heerlijk weekje mei vakantie, samen met meerdere Nederlandse gezinnen verbleven we op deze schone en goed onderhouden resort met een prachtige nette tuin. Wij hadden een auto en dat ben je ook wel nodig als je calabrie wilt leren kennen(afstanden zijn groot) . In Mei is het overigens nog erg rustig en komt het seizoen net op gang. Op het resort kan je brood bestellen en is de bar geopend. Het appartement is schoon en alles is aanwezig. Het prachtige strand is dichtbij, maar ook het zwembad is erg fijn voor kinderen. wij vinden deze resort zeker een aanrader. Voor kleine kinderen is er zelfs een speeltuin.tafeltennis tafel en voetbal tafel.

• 9Ierus09-03-2013

Zeker weer eens terug!

25 aug 2011. Heerlijk kleinschalig rustig app. Complex. De dagen dat wij aan het zwembad zaten, waren er max 5 andere gasten. Zo kon je overdag volop genieten van rust. Complex iets lastig te vinden. De keuken is voldoende, wij hebben echter nooit gekookt buiten het ontbijt om. Vlakbij zit een klein winkeltje waar je drinken, brood etc kan halen. Iets verder weg (auto 5min dacht ik) kleine en grote supermarkt. Heerlijk vonden wij verder het terras (begaande grond achterzijde, niet aan het zwembad) bij het appartement. Veel ruimte en goed afgeschermd zodat je niet rechtstreeks op je buurman uitkijkt. Al de tropische planten geven de accommodatie een prettige sfeer. Een auto is echt nodig maar is het ook echt waard. Overigens is het wel mogelijk om lopend diverse (goed en goedkoop!) restaurants te bezoeken. 1x avond op complex met plaatselijke gerechten, leuk! Dit was in sept niet. Dit jaar weer een vakantie aan het zoeken, maar we vergelijken alles met Arcobaleno dus het lukt niet!!

• 8Fam. van Stralen02-10-2011

Kleinschalig complex, vriendelijke bediening.

Mooie omgeving, kleinschalig, rustig gelegen. Alles wordt goed onderhouden. Auto nodig om wat van de omgeving te zien. Heerlijk om uit te rusten. Alleen de stoelen op het terras van het appartement zitten niet lekker.

• 8Lizette29-07-2011

Heerlijk relaxen

Momenteel zijn we ter plekke, we zijn hier reeds een week met nog een week te gaan. Onze kinderen van 6 en 8 jaar vermaken zich prima met name in het zwembad. Voor de wat oudere kinderen is hier niets te beleven. En zonder auto al helemaal niet. Wil je vertier dan moet je toch echt naar tropea. Het is een eenvoudig maar goed onderhouden resort. De tuinen zijn erg netjes. De appartementen zijn eenvoudig en karig ingericht. Niks van luxe, geen koffieapparaat, magnetron, waterkoker o.i.d. De dichtstbijzijnde supermarkt is toch nog wel een stuk lopen; het zou leuk zijn als je je ontbijt broodjes kon kopen op het resort. De bar is toch al vroeg open! Het personeel is erg aardig en behulpzaam, een dikke pluim! Gisteren hebben we de pizzaparty meegemaakt, de eigenaar en echtgenote hebben heerlijke pizza's gemaakt. We hebben meerdere strandjes aangedaan en het viel ons op dat je nergens zomaar een strandbed/parasol kan krijgen. Het is veelal een privestrand van een hotel.

• 8R. Rap06-09-2009

Heerlijke Plek

Heerlijke plek om een weekje uit te rusten. 1 week was voor ons daar voldoende. Wij hadden een mooi ruim appartement wat erg schoon was. Ook aan het zwembad werd meer als normaal werk besteed om het schoon te houden. En de gangen en trappen werden ook iedere dag gedweild.Dikke pluim daarvoor. Daar tegenover krijg je de hele week geen schone handoeken. De taal is daar nog een groot probleem. Met Duits kom je het verst want Duitsers waren er in overvloed en ook duidelijk aanwezig. Van 2 tot 4 uur rust in het zwembad dus niet bubbelen in het bubbelbad. Badmuts verplicht wat nergens op slaat want iedereen trekt dat ding over het hoofd en de haren komen er gewoon helemaal onderuit. De kinderen van het personeel zwemmen overigens toen wij er waren zonder badmuts. Wij hadden een auto en dan is er veel te zien maar zonder auto ben je daar gauw klaar. Voor kleine kinderen is het zwembad te diep. Het is minimaal 1 meter diep en maximaal 1.50 M. Al met al een heerlijke week gehad.

• 9Evelien Petersen16-09-2008

Super Relaxt

Wij zijn afgelopen zaterdag thuis gekomen, maar wat een vakantie... Echt een goede accommodatie. Wanneer je lekker rustig aan het zwembad wilt zitten boekje lezen kan dat. Een auto in deze streek is zeker aan te raden. Het strand wat te bereiken is via een steil pad, is ook werkelijk een steil pad. We voelden ons halve bergbeklimmers, maar als je er dan staat is de afdaling het meer dan waard... maar... je moet ook weer naar boven!!! Wat een klim!!, verder alles is er super netjes. Bij ons ging het zwembad niet dicht. Verder kan je met een gratis shuttle busje naar een ander strand worden gebracht. Wij gaan hier zeker naar terug.

• 9Helene13-07-2008

Een aanrader!

plus: x de prijs x grote kamers x het hele appartementencomplex is nieuw x het is er rustig x leuk zwembad x grote badkamer en grote keuken x behulpzaam personeel (ze haalden ons op en brachten ons weg naar het station, gratis)

minpunten: x lakens werden niet verschoond de week dat we er waren x het dichtsbijzijnde strand is alleen bereikbaar via een paadje wat heel erg steil is en niet aan te raden en zeer gevaarlijk (maar er gaat wel een shuttlebus een aantal keer per dag naar een strand dichtbij gelegen, gratis) x het zwembad was tussen 2 en 4 gesloten 's middags x het was verplicht een badmuts te dragen in het zwembad (die kreeg je dan wel weer gratis bij aankomst) x een auto is erg handig, in het dorp, om naar andere dorpjes te komen enz

Maar.. ook al waren wij met het openbaar vervoer, alles ging prima, we hebben genoten daar.

Appartement Arcobaleno info

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)