FamiliehotelWeer vandaag26°14°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Dolomiti Sul Mare voor je op een rij gezet:

4 reviews over Camping Villaggio Dolomiti Sul Mare in het Nederlands

Hele mooie ligging..Briatico weinig vertier!

Echtpaar
7-10-2017

Mooie locatie,zwembad en strand. Je moet je wel alles zelf uitzoeken, want je krijgt een blaadje met de plattegrond en info, in het Italiaans !!! Uitstapjes vanuit de receptie geregeld. Briatico is weinig te doen, dus boek volpension, want anders heb je pech. Wij hebben geboekt van 17/28 sept. en kregen halverwege onze vakantie te horen dat het hotel ging sluiten !!! De laatste week heeft touroperator ons omgeboekt naar een ander hotel !!! Dit was helemaal geen stijl, jammer. Het eten is goed, wel heel typisch allemaal koude gerechten tot frites en gevulde tomaat koud.Er zijn 4 warme gerechten en de rest is koud. Jammer dat je bij het eten uit plastic bekers moet drinken, vonden wij niet prettig. Personeel is vriendelijk.

Groot kamp

Paul
22-9-2010

Bij aankomst aanbellen aan de poort in een muur. Je rijdt daarna een ommuurd terrein op waar diverse appartementen staan. Camping en appartementen duidelijk van elkaar gescheiden. In juni nog volop plek op onafgebakende plaatsen. Sanitair verouderd maar redelijk schoon. Tegen betaling kan je aanschuiven in het restaurant waar appartementgasten al reeds betaald hebben voor een soort buffet dat dagelijks wisselt . Heerlijk schoon zwembad. Via een tunneltje onder het spoor door kom je aan het heerlijk zandstrand met in juni een nog aardig koude zee. Op het strand staan zoals gebruikelijk in Italië de stoelen en parasols van de camping. Stranden worden in Italië vaak geheel door hotels e.d. afgepacht zodat andere bezoekers hun heil ergens anders moeten zoeken.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Aanrader, maar niet goedkoop!

Wendy
Fri Jul 18 2008 14:23:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hebben hier in juni 2004 in een appartement gezeten. Het appartement was eenvoudig en verder schoon. Zou de bedragen die ze er in het hoogseizoen voor vragen niet betalen! Er was op dat moment dat wij er waren geen animatie en we konden lekker genieten. Zowel bij het zwembad als het strand staan stoelen, waarvan je gebruik kan maken. Weet niet of dit ook het geval is voor de campinggasten. Het eten in het restaurant viel erg tegen. Het is wel een mooie plek om Calabrie te ontdekken en eventueel nog een boottocht naar Sicilie te maken.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping met het accent op animatie

R. Niemeijer
      4-2-2008

Camping met het accent op animatie. Deze is allesoverheersend aanwezig, bij het overigens fraaie zwembad wordt je "lastiggevallen" door opdringerige animators met een microfoon. Nederlanders worden geassocieerd met drugs (zelf meegemaakt, ook bij andere nederlanders gehoord). Prima strand, mooi zwembad, speelgelegenheid voor kinderen en tennisbaan (gratis). Ruime plaatsen, sanitair is afdoende. Kleine campingwinkel. Nadeel: deze camping is substantieel duurder dan andere campings in deze omgeving en: je moet vooruit betalen (beetje achterlijk, maak je nergens mee). En nogmaals: het is iedere avond "feest" met het animatieteam, je moet ervan houden.....

Gereisd Familie in februari 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand11 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
      • BalsportenVolleybal
      • FitnessAerobics
      • Tennisbaan informatieBuiten
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Dolomiti Sul Mare in Briatico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Dolomiti Sul Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.