Pension La Casa Di Botro

ItaliëCalabriëBotricello

We hebben een aantal aanbieders voor Pension La Casa Di Botro voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

Pension info

0Tonen op kaart

2 Reviews over La Casa Di Botro

• 10Mariska14-09-2012

Wow! Dit is agriturismo ten top!

Wat een gave accommodatie is dit! De opgeknapte boerderij heeft prachtige ruime kamers met charme, een superzwembad en een heerlijk restaurant voor ontbijt en diner. Deze plek is prachtig opgezet, maar het is wederom de mensen die het maken: zeer vriendelijk, geïnteresseerd, vakkundig en meedenkend. Voor het prive strand even achter de eigenaar aanrijden. Hij leidt je langs zijn olijf -en fruitbomen gaarden naar een idyllisch strand. Niet moeilijk gaan lopen zoeken naar een restaurant: reserveer diner voor 20 euro p.p. De gerechten zijn met liefde gemaakt, evenals het verse gebak bij het ontbijt. Omelet? Koffie? Thee? Het wordt allemaal a la minute voor je geregeld. Op onze doorreis hier 2 nachten gebleven ipv de geplande 1 nacht. Kamer La Rosa: helemaal geweldig.

• 9natasjabakker29-08-2011

Compleet en zeer goed verzorgd agriturismo!

Een heerlijk zwembad, goed eten in het restaurant of in het dorpje op 5 minuten rijden, zeer nette kamers met airco en elke dag schone handdoeken. Het pension heeft een privestrand voor de gasten op ca. 10 minuten rijden (de eigenaar rijdt je voor want die weg vind je zelf nooit) en op de kamer staan ligstoelen, parasol, strandlaken en koelbox klaar. Fietsen zijn gratis te gebruiken om de omgeving te verkennen, erg leuk om te doen! Computer met internet/gratis wifi beschikbaar. Ik was hier zelf met mijn zoon van 11 jaar, die heeft genoten. Voor jongere kinderen is er wellicht niet veel te doen. De familie die het pension runt, is erg vriendelijk en behulpzaam. We kregen als afscheid een flesje eigengemaakte olijfolie mee. Zeker voor herhaling vatbaar!

Pension La Casa Di Botro info

Veilig betalen met