Hotel La Principessa

We hebben een aantal aanbieders voor La Principessa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Principessa

buon hotel village

walterwp
24-7-2011

camere belle e ben accessoriate. villaggio bello e ben organizzato. ampio parcheggio. ottima ristorazione. spiaggia privata attrezzata. buona l'animazione. personale cortese.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Principessa in Amantea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Principessa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Principessa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.