Hotel Piccolo Mondo

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Piccolo Mondo

• 8Cristina Pianetta18-01-2009

Albergo tranquillo

Un albergo tranquillo, adatto anche a famiglie con bambini, dove trascorrere una vacanza rilassante, gustando l'ottima cucina dello chef e con la possibilità di visitare i bei dintorni sia della costa che dell'entroterra. Sicuramente da consigliare a chi non ama i villaggi turistici ma preferisce una dimensione più casalinga.

• 8Leo08-07-2008

Piccolo Mondo

Het hotel ligt aan de drukke SS 18. Wij hadden voor 7 dagen een kamer met terras en zeezicht en derhalve ook de SS 18 onder ons terras door. Met gesloten ramen was het verkeer echter nagenoeg niet te horen. Onze kamer was piepklein maar wel met airco. Mooie gezellige veranda en tuin met veel zitjes. Zeer vriendelijke baliemedewerksters, duits en engels sprekend. Prima ontbijtbuffet met verse koffie. De lunch en het diner wordt in een leuke omgeving en keurig uitgeserveerd door eveneens aardige medewerkers. Gratis pendelbus naar het strand met ligstoelen en parasols tegen een gereduceerd tarief. Al met al een aardig hotel, alleen jammer van het verkeerslawaai overdag.

Hotel Piccolo Mondo info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)