Appartement Foresteria Di San Leo

Appartement Foresteria Di San Leo

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag22°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Foresteria Di San Leo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Foresteria Di San Leo in het Nederlands

Fantastische plek om uit te rusten

emattyns
14-7-2016

Geweldig onthaal, alles zeer netjes en goed onderhouden. Uitgebreid Italiaans ontbijt en fantastische keuken met lekkere wijnen. Niet geschikt voor kinderen en tieners.

Bovenop de berg

Monique
4-10-2012

Een warm en persoonlijk onthaal door de eigenaars, een ruim appartement en een goede uitvalsbasis om de Basilicata te bezoeken. De eigenaresse (spreekt geen Engels, maar goed Frans) adviseert graag over wat er allemaal te doen in de regio. Klein minpuntje: Ze zitten bovenop de berg, dus telefoonontvangst is niet optimaal en er is geen wifi.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Appartement info

• ZwembadBuitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Foresteria Di San Leo in Potenza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Foresteria Di San Leo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.