Hotel Ti Blu Village Club

We hebben een aantal aanbieders voor Ti Blu Village Club voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ti Blu Village Club in het Nederlands

2007

hotel uitzonderlijk bestemd voor italiaanse toeristen, zowel het engels als het frans is onbekend.

grote, goede en zeer propere kamers. het drinken aan de bar is zeer duur bv. 2,50 euro voor een blikje cola en 2 euro voor een fles water. een auto huren is zeer duur maar is nodig mits men op zeer grote afstand van de bewoonde wereld zit. dit hotel is goed voor max 5 dagen indien langer voel je je opgesloten. 240 kamers vermeld in de reisbrochure, het waren er nochtans meer dan 400. overal zie je kinderwagens en hoor je gehuil. ik kan je verzekeren dat je na 14 dagen geen italiaans meer kan horen. televisie op de kamer uitsluitend in het italiaans. geen bubbelbad zoals vermeld in de reisbrochure. internetverbinding totaal onbekend. was stuk en bleef stuk. eieren voor ontbijt onbekend. wel zeer vriendelijke mensen . kortom een hotel waar je goed behandeld wordt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ti Blu Village Club in Marina di Pisticci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ti Blu Village Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.