Hotel La Locanda delle Donne Monache

Kleine hotelsWeer vandaag22°16°
Hotel La Locanda delle Donne Monache

We hebben een aantal aanbieders voor La Locanda delle Donne Monache voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Locanda delle Donne Monache in het Nederlands

Prettig en comfortabel hotel in Maratea

Joep
15-10-2016

We hebben een heel prettig verblijf gehad in dit sfeervolle en mooi gelegen hotel. Met een comfortabele kamer, een goed bed, en een mooi uitzicht vanaf het balkonnetje op Maratea, met op de achtergrond het gezellige gebeier van kerkklokken.

Met een prima en uitgebreid ontbijt. Verder hebben we er heerlijk gegeten. Alleen het diner met de verschillende visgerechten vonden we jammer genoeg tegenvallen.

Een plezierig welkom door een vriendelijke gastvrouw en personeel.

Dit is een hotel, zoals je het wilt hebben. Daarom hebben we er nog maar een nacht bijgeboekt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Locanda delle Donne Monache in Maratea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Locanda delle Donne Monache zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.