Hotel Villa Cheta Elite

Kleine hotelsWeer vandaag15°12°
Hotel Villa Cheta Elite
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Cheta Elite voor je op een rij gezet:

Laatste review

fantastisch

maaike,
17-2-2011

leuk en klantvriendelijk en veel te doen ik geef het een 8 het is er lekker weer dus is het gewelldige zon vakantie

Kenmerken

17-2-2011

super rustgevend

patrick
10-1-2011

het was mooi, tustgevend, en veel te beleven, lekker weer, goed eten , mooie natuur

2006

Wij hadden in Villa Cheta de laatste en waarschijnlijk minste kamer. Deze was ruim en netjes. Een prive balkonnetje of terras ontbrak. De badkamer was netjes maar oud, douchen achter een plastic gordijntje. Het terras voor het diner heel gezellig, maar wel donker. Heerlijk gegeten. Goed hotel voor een nachtje, ik zou er niet voor langer willen overnachten.

2004

Voor wie een romantich hotel aan de zuidkust van Italië zoekt, is dit een perfect hotel.

De bediening is uiterst professioneel en de kamers. Het dineren op het terras met uitzicht op de baai is een belevenis op zich. Wij gaan hier zeker naar terug. De excursiemogelijkheden in de directe omgeving zijn beperkt, maar het nationale park en Maratea bieden meer dan voldoende mogelijkheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Cheta Elite in Acquafredda di Maratea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Cheta Elite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.