Vakantiepark Villaggio Elisena

VakantieparkWeer vandaag31°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Elisena voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiepark Villaggio Elisena

semplicemente stupenda la costa Garganica, Vieste è una bomboniera, ma anche Peschici mica male.... la struttura ha un pò di anni ma è tenuta bene, i collaboratori alla gestione sono ragazzi in gamba, mi son sentito meglio che a casa mia....

Lovely place

Ciara
7-5-2010

I had a lovely holiday at Villaggio Elisena, it lies among the natura and we had a relaxing time.

My children could play very quiet

I think I'll be back one day

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villaggio Elisena in Vieste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villaggio Elisena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villaggio Elisena scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.