Camping Punta Lunga

Meer camping info

6 reviews over Camping Punta Lunga

• 5L. Lanting24-06-2014

Gaat hard achteruit

De ligging is erg mooi en in het voorseizoen heb je plek genoeg. Alleen gaat de camping hard achteruit. Het sanitair wordt een paar maal per dag met een hogedrukslang gespoten, het wordt niet schoongemaakt. ( maandverbandje lag er na 3 dagen nog in de douche). De wc's gaan steeds meer stinken naar oude urine. In het restaurant kan je simpel eten, maar hou het bij een pizza. De vlees en visschotels waren niet lekker, te lang gebakken. Het personeel praat alleen Italiaans op 2 werkers van het restaurant na. Bij de receptie werd aangegeven dat vanaf zaterdag 21 juni 2014 internet gratis bij de taverne was. Maar bij de taverne wisten ze van niets en gaven aan dat het eind juni was? We zijn 2 keer geweest en de ligging is erg mooi en Vieste en verdere omgeving zijn zeker de moeite waard, maar het was wel de laatste keer.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 6dietz08-08-2011

echte surfcamping

ligging van camping is mooi! supermooie helder blauwe zee! vieste is mooie stad met oud centrum ook pechici is de moeite waard! Sanitair is niet zo goed geen wcbrillen en zwaar veroudert en sloten werken maar een paar! Word wel goed schoongemaakt! Beneden kinderbad boven 2 kleine zwembaden waar je met bus op en neer word gebracht! Boven ook animatie en disco.Weinig tot geen nederlanders wat voor onze tieners een tegenvaller was!Het is een echt surfparadijs! Op strand kun je 1 parasol met ligbed en strandbed huren voor 11 euro per dag.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7Diana Vos11-09-2010

Prima camping

Punta Lunga is een prima camping, aangelegd op terassen die aflopen naar zee. Het is wel een echte familiecamping, met lawaaierige animatie tot 's avonds erg laat, dus dat is voor ons een reden om hier nooit meer te komen. De camping ligt aan zee, er zijn voldoende supermarkten in de buurt en het sanitair is superschoon. Maarja ... die animatie hé.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Fam Kruik14-08-2010

Mooie camping direct an het strand

Deze reis van 1800km (eindhoven) is de moeite zeker waard. De camping ligt +/-2 km van bij het plaatsje Vieste en is voor de strand en surf liefhebber fantastisch. Wij gingen met onze vouwwagen direct aan het strand staan wat ons een prachtig uitzicht gaf overhet strand de baai en de adriatische zee. De wind komt meestal tegen de middag opzetten en geeft een heerlijke verkoeling. Deze wind kan net buiten de baai behoorlijk toenemen afhangkelijk van de windrichting. Langzaam aflopend zandstrand en lekker warm water 26C. Voor kinderen de perfecte plek om zich te vermaken zowel voor klein als groot is er van alles te beleven. Animatie op het strand in juli en augustus -> Dansen, aquajogging etc. Sanitair is in orde allen het is wel even wennen aan het zilte water wat uit de kraan komt. Het blijkt dat ze het zoute water ontzouten en mengen met bionwater! Restaurant is zozo, maar de pizza die je ook kan afhalen zijn erg lekker. Elke morgen om 8.30 komt er een viskraam op de camping!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Camping Punta Lunga info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel